Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: zamienic swietlowke LEDami!
wcześniej napisałem o potrzebie miniaturyzacji ;-) a wcześniej zasugerowałem się twoim pytaniem z tematu wątku ;-)

db a waty uzupelnienie wiedzy ...
Chcialbym dowiedziec sie troche wiecej o zysku energetycznym anten do wifi. Dzieki Googlowi poczytalem troche teorii, ale nieznalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie proste pytanieanie jak poczuc te...
4
4

Re: zamienic swietlowke LEDami!
LED daje światło o innym widmie niż CFL., Inny będzie wzajemny stosunek składowych R, G i B.
1
1

Re: zamienic swietlowke LEDami!
Teraz tylko niech to zminiaturyzują i będzie tak jak chce "physical" ;-)

Re: zamienic swietlowke LEDami!
Są już gotowe 'świetlówki" kilku producentów z Chin i Tajwanu. Właśnie mnie namawiają do zakupu tej "nowości" Rurka przezroczysta, kilka rzędów led PLCC lub 5mm przewlekanych,na długim...
3
3

Re: Co to za uk?ady na karcie graficznej?
Dziękuję za odpowiedź. Szczerze mówiąc na te elementy stawiałem, tylko trochę mnie dziwiło że dali takie maleństwa w karcie która ciągnie 100W. Widać cały prąd przez to nie przechodzi,...

a propo anten
Witam Anteny kryja w sobie jakas tajemnice bo i jak gdzies czytalem to i nawet ci co w nich siedza troche na czuja je robia. Takie mam wrazenie, ale teraz bardzieoj konkretniej. Do czego sluza owe...
24
24

Co to za złącze?
Witam Czy moglibyście pomóc mi z identyfikacją złącza koncentrycznego widocznego na zdjęciach? podane są na tym zdjęciu. Ew. proszę o doradzenie innego małego złącza koncentrycznego,...
9
9

TA 8051 - mozna to dostac?
No wlasnie, przeszukalem neta i nic. W sklepie u siebie tez nie potrafia mi ytego sciagnac. Jest jeszcze mozliwosc dokupienia takiego drivera z logika do sterowania silnikiem? Akurat siedzi to w...

Re: Pakiet akumulatorów NiCd po 10 latach -
Dnia Fri, 05 Dec 2008 11:07:16 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a): Sporo trakcyjnych aku NiFe Edisona z poczatku XX wieku do dzis zachowalo uzytecznosc.

[laptop] zamienic swietlowke LEDami!
Czy nie ma gdzies moze jakichs gotowych modulow? LEDy beda zrec o niebo mniej pradu.
24
24

Re: jak zamówi?krótk?seri? "czego?" z tworzywa
k...wa mac, nie wysyla sie zalacznikow na text-only grupy dyskusyjne!!!
1
1

Re: Swietlowka "liniowa" zasilana z za duzej elektroniki
No to jak ja Ci mowie, ze jest, a Ty nie wiesz, to sie dowiedz, a nie zarzucaj mi, iz nie mam racji.
1
1

braki atmega32?
Witam. Często kupowałem i wykorzystywałem układ atmega32-16PU ze względu na obudowę PDIP. Niestety ostatnio zaczęło brakować go w kilku sklepach, a w tych co są cena podskoczyła niekiedy o...
3
3

Co to za uk?ady na karcie graficznej?
Witam wszystkich Zmieniam chłodzenie w karcie graficznej (Radeon 4850). Czy orientuje się ktoś jakie układy są w sekcji zasilania (niebieski i zielony prostokąt)? Nie chodzi mi o konkrety, ale o...
4
4