Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Napi?cie sinusoidalne do 400V przy cz?stotliwo
Sorry, to bylo niezreczne okreslenie wynikajace z przyzwyczajenia do myslenia w systemie 3-fazowym. Ten kondensator rownolegle do obciazenia bylby ,,w gwiazde'' gdyby wyjscie bylo nie 1f a 3f. Moja...
2
2

Oznaczenie "N50" na produktach firmy Sony... Co oznacza?
Witam, pytanie jak w temacie, na zasilaczach do aparatów, kamer firmy Sony, jak i na samym sprzêcie widoczne jest poza wieloma ró¿nymi oznaczeniami dot bezpieczeñstwa oznaczenie "N50". O czym ono...

co sie stalo z bc700?
Chcialem sobie kupic prezent na swieta -jakas lepsza ladowarke np bc700 , niestety znikly z allegro- zostaly tylko drozsze i z podobno starszym firmware bc900 - moze ktos wie dlaczego bc700 wypadly ze...

zakup lutownicy, lutowanie, pytanie :)
Witam Postanowiłem sobie kupić lutownicę w cenie do około 150zł. Mam na oku coś takiego: się, czy dostanę potem w Polsce nowe groty? Przy okazji zauważyłem taką ciekawostkę, chyba dość...

Latarki LED i akumulatorki.
Czy u¿ycie akumulatorków w latarkach z diodami typu Luxeon lub Cree wp³ywa na ich dzia³anie? Chcia³bym kupiæ latarkê zasilan± 3xR14 i zmieniæ baterie na akumulatorki. Czy akumulatorki firmy...
13
13

Eneloop, Ready2Use czy zwykłe??
Witam!! Chciałem zapytać - wszyscy chwalą ostatnio akumulatorki Eneloop firmy Sanyo. Fakt, że mają niskie samorozładowanie jest wielką zaletą... ale wie ktoś może jakie mają wady?? To, że...
6
6

Re: MOC3041 i PWM
: Tak tak. Trza dołożyć coś do odfiltrowania śmieci eteru i sieci. W tych dimmerach DMX co tam wyżej pisałem jest olbrzymi filtr taki jak w zasilaczach impulsowych PC tylko kilkukrotnie...

Podświetlemie matrycy w laptopie - takie s
Witam. Zastanawiam się co jest bardziej destrukcyjne dla świetlówek w laptopie: 1. ciągłe świecenie 12 godzin dziennie. 2. 10-20 cykli Zał/Wył w ciągu dnia. Laptop mam praktycznie cały...
9
9

oddam zepsuty SONY KV-29FX65 K Kraków
Padł mi TV SONY KV-29FX65 K, podobno to kineskop - nie ma czerwonego koloru i wyłącza się po chwili. Jako zepsuty nie jest mi potrzebny. Jezeli jest ktoś chętny na niego (a może ma też cos...

Stacja lutownicza dla początkującego
Witam Szanownych Grupowiczów, Otóż moja obecna lutownica odeszła do krainy wiecznego odpoczynku i postanowiłem, że w końcu kupię jakąś stację lutowniczą. Początkowo chciałem kupić...
17
17

Obudowy na nasze projekty
Mo¿e kto¶ z Szanownych Czytelników wie gdzie mo¿na nabyæ budowy z wyciêtymi ju¿ otworami na LCD widziana byla by tez mozliwosc ³atwego zaadoptowania klawiatury 12 przyciskowej. Wymiar p³ytki...
3
3

Karty ARCNET poszukiwane
Witam. Jest sobie taka maszyna z PLC S5, który do komunikacji z PC wykorzystuje właśnie ten archaizm (Arcnet). No i padło się tej karcie w PC :-( Może ktoś z grupowiczów ma takie karty gdzieś...
1
1

Pytanie laika o ładowanie baterii
Witam Kupiłem nową baterię do kamery video. Dane ładowarki (output): 8.4V, 1.2A Dane baterii: 7.2V, 3000mAh, Li-ion Pytanie: jak długo powinienem ładować tę baterię, by osiągnęła pełną...
3
3

PWM na ATTINY2313
Znowu problem. Kod (BASCOM): $regfile = "attiny2313.dat" $crystal = 8000000 Config Portb = Output Config Timer1 = Pwm , Pwm = 8 , Compare A Pwm = Clear Up , Compare B Pwm = Clear Down , Prescale = 1...
17
17

AVR32 + JTAGcable III lub ktos z Wroclawia z JTAGICE mkII
Witam Grupe, Zakupilem zestaw uruchomieniowy ngw100 z procesorem at32ap7000 oraz programator JTAGcable III, ktory jest klonem atmelowskiego JTAGICE mkII rozprowadzanym przez Propox i mam problem ze...
8
8