Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Czy jest takie urządzenie?
i Jest takie i nazywa sie selsyn. Selsyny sluza do precyzyjnego przenoszenia danych katowych na odleglosc. Ma to-to rozne wymiary zalezne od mocy i wyglad normalnego silniczka. Do przenoszenia danych...
3
3

Projektowanie PCB, 230V
Hej, Czy są jakieś zalecenia dotyczące projektowania (bezpiecznych) obwodów dla 230V ? Chodzi mi o minimalne odległości między ścieżkami, czy na laminacie dwustronnym można mieć po...
14
14

AX1250616, co to?
Hej, właśnie mnie bierze cholera jąder. Znalazłem na biurku pudełko ze scalakami AX1250616 i za Chiny ludowe i nie nie mogę znaleźć co to było i dlaczego to mam. Googlowanie nic nie dało, za...
7
7

Ladowarka TEC-TC6000
Powitanko, Czy ktos ma i moze pochwalic sie wrazeniami takiego cuda: TEC-TC6000 niepokoi mnie ten prad ladowania dla r6 (1A), w zasadzie dobra by byla polecana BC-700, ale potrzebuje jeszcze ladowania...
5
5

Wzorzec częstotliwości - jak zrobić
Witam!! Czy są jakieś domowe sposoby na uzyskanie jakiegoś dokładnego wzorca częstotliwości?? Niedużej, powiedzmy 1MHz, może być kilka MHz, ale może też być 1Hz. Myślę nad zbudowaniem...
91
91

Sygnał nadajnika DCF77
Witam Mam następujący problem: Chciałbym użyć sygnału DCF77 w trochę nietypowy sposób - do synchronizacji kilku urządzeń oddalonych od siebie. I nie chodzi tu o dekodowanie godziny, ważne...
9
9

Hmm, może trochę NTG, ale zapytam... :)
Witam, może nie jest to do końca pytanie na tą grupę, ale nie wiem za bardzo gdzie mógłbym je zadać... Buduję urządzenie, właściwie piec, we wnętrzu którego będzie panować maksymalna...
14
14

DECT
Powitanko, Czy ktos moglby sie pochwalic znajomoscia polskiego dystrybutora modulow oem do telefonow DECT? Wojek Google uparcie kieruje mnie na gotowe telefony, albo radiomodemy (a mi transmisja...
6
6

Re: Napi?cie sinusoidalne do 400V przy cz?stotliwo
Czyli zasadniczo nie potrzebujesz 1.2kW, tylko 1.2kVA. Zrob z badanego dlawika i znanego kondensatora(ow) obwod rezonansowy i karm go z mostka pilnuijac amplitudy drgan. Wiedzac, ile pakujesz na...

instalacja podtynkowa i grzejniki CO.
Mam taka sytuację: w ścianie jest zagipsowany przewód (podw. izolacja, 3* 2.5 mm2) zasilający kuchenkę. na "trasie" tego przewodu przy przeróbce CO dobrze byłoby powiesic kaloryfer. Zastanawiam...
3
3

Co na wzmacniacz sygnału do generatora kwarcowego
Witam potrzebuje zrobić prosty wzmacniacz sygnału do generatora kwarcowego ( 60MHz wyciągnięty z dysku hdd ) a właściwie jak się sprawdzi to kilka takich kompletów (generator +wzmacniacz...
5
5

ściągacz do izolacji
Przymierzam się do zakupu ściągacza do izolacji tego typu: z czegoś takiego w pracy i generalnie spisuje się całkiem nieźle. Tego typu ściągaczy jest jednak całkiem sporo na allegro i nie...
5
5

Szukam FilterExpress
Poszukujê programów FilterExpress i FilterSim. Na dysku mam uszkodzone spakowane pliki. My¶la³em, ¿e w sieci jako¶ prosto znajdê, ale jako¶ mi nie idzie. Strona twórcy/producenta nie...
3
3

Maksymalna dlugosc przewodu LPT ?
Witam Jaka moze byc maksymalna dlugosc przewodu LPT ? Nie chodzi mi o przesylanie danych z duzo predkoscia a jedynie o wykorzystanie portu LPT do sterownaia urzadzeniami z zalozeniem ze zmiana stanow...
3
3

3V3 a 5V
mam dwa scalaki jeden pracuje na 3V3 drugi na 5V... no i trzeba je po³±czyæ ¿eby siê komunikowa³y... da³bym opornik 10k miêdzy wej¶cie jednego (3V3) a wyj¶cie drugiego (5V), ale czy to dobry...
8
8