Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Sprzętowy PWM a sterowanie fazowe
Mam tu układ Atmega88 i on ma 6 sprzętowych kanałów PWM, czy one nadają się tylko do sterowania diodami? Czy można je jakoś powiązać z wykrywaniem zera i sterować triakami. Czy w przypadku...
2
2

jaki przedwzmacniacz antenowy na pasmo UHF z niskim poziomem szumu?
Witam, Jaki polecacie przedwzmacniacz antenowy na pasmo UHF z niskim poziomem szumu (300ohm/75ohm)? z nalazlem cos takiego ten ma dosc spore szumy wlasne 3dB, przegladajac strone nie spotkalem tego...
30
30

4017 i latarka
Czesc Prosze o pomoc w konfiguracji licznika w latarce. Latarka ma jeden przycisk i sekwencyjnie zmieniaja sie cuda. Po kolei: -ciemo¶æ-3 Ledy-6 Ledów-¿arówka-¶wietlówka-1 LED -ciemo¶æ-itd....
3
3

Re: Pomiar odleg?o?ci - ultrad?wi?ki czy optyka?
Dzięki! Czyli wniosek taki, że trzeba kupić oba typy i się nimi pobawić, w zasadzie dobry pomysł ;P Pzdr. L.

[gdzie] niezaformowane akumulatory olowiowe
jak w temacie. z tego co wiem sporym kosztem akumulatora kwasowego jest energia uzyta do formowania, interesuja mnie gdzie mozna dostac akumulatory nieformowane (najlepiej w przezroczystych...
5
5

paluszek i kabelek
w jaki sposob skutecznie przytwierdziæ kabelek do akumulatorka AAA (paluszek)
17
17

problem z odchylaniem poziomym w TV Sony KV-M1420D
Jest sobie taki telewizorek, mocno spracowany, dosta³ siê w moje ³apy z przewaga zielonego koloru i widocznymi zielonymi liniami powrotu, znalaz³em rade (w necie) zmierzyæ takie du¿e oporniki na...
2
2

SSM2000 szukam
Szukam jak w temacie kilku scalaczków Analog Devices w rozs±dnej cenie, lub zamienników funkcjonalnych. W Warszawie najchêtniej.

diody led 3 w jednym
Czy spotka³ siê ju¿ kto¶ z diod± LED 3 w jednym ? Chodzi mi tu o czerwony + zielony + niebieski w jednej obudowie o tak dobranej jasno¶ci aby po w³aczeniu wszystkich trzech kolorów uzyskaæ...
9
9

[OT] fazowanie otworow - narzedzie
Witam Prosze wybaczyc temat mechaniczny. Czy jest jakies dedykowane narzedzie do fazowania otworow ? Jakis frez ? Chcialbym aby sruby z lebkiem stozkowym ladnie mi sie chowaly i rownaly z powierzchnia...
8
8

Altium Designer - różne PowerPlaneClearance
Witam, czy ktoś potrafi ustawić różne PowerPlaneClearance dla różnych regionów na płytce? W Protelu 99SE robiło się to w 30s klikając myszką (zaznaczając myszką region i już). Altium'08...
11
11

Re: Hmm, mo?e troch? NTG, ale zapytam... :)
zależy ile to ma kosztować - poszukaj np. dławnic kablowych z uszczelnieniem vitonowym, np tu: ?show=501&group=4473 i przewody też lapp (podobne rozwiązania pewnie też znajdziesz u innych...

PIC16f628A problemy z programowaniem
Witam Mam taki problem z w/w picem Programuję go z opcjami: oscylator wewnętrzny, MCLR jako I/O Przed zaprogramowaniem ICD2 informuje mnie, że nie będzie mógł go przeprogramować jeśli są w/w...
4
4

Pomiar odleg?o?ci - ultrad?wi?ki czy optyka?
Witam! Chciałbym pobawić się w pomiar odległości za pomocą mikrokontrolera; mam pytanie jaka jest różnica w praktyce podczas stosowania np. takich sensorów: Dźwiękowy ąc zasięg, czy...
2
2

Bia?e Diody LED mocy gdzie w Krakowie?
Witam Chciałbym się pobawić białymi diodami LED mocy 1W 3W lub 5W najlepiej 5W z radiatorem gdzie mogę takowe dostać w Krakowie? Pozdrawiam Janusz Brela