1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe - Page 2

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe

Nie ma sprawy. W razie czego mogę odnaleźć tego, kto mi listwę ciepnął
na parapet i zapytać o źródło zakupu.

Na tej co ją oglądałem, było napisane "jesion szary". Nie było tam
okleiny, a już zwłaszcza jesionowej, raczej malowanie. Konkretnej
nazwy producenta czy systemu nie było, tylko numer patentu. I jeszcze
"Made in EU".

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe

Korytka kablowe są z całą pewnością robione z PCV i daję sobie obydwie głowy
obciąć.
Dlatego wcześniej Ci napisałem, że maluje się je lakierem NITRO w sprayu, bo
on rozpuszcza PCV. Lakier po prostu się wtapia w to tworzywo i tworzy
powłokę, która nigdy sama nie odpyśnie - osobiście sprawdzone. Tylko
podkreslam nie olejna czy uretanowa, nie akryl, tylko NITRO.

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablow e

Poszukam gotowych, chyba że małżowinka wymyśli jakiś specjalny kolorek
pod dizajn pokoju :)

--
P. Jankisz
Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe

Jest jeszcze drugie rozwizanie -- wszędzie korytka zamiast tych "ozdobnych"
listew. To oczywiście rzecz gustu, ale często proste korytko wygląda lepiej
niż te wymyślne "ozdupki".

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kab lowe
Hello PeJot,

Trochę mniej typowe listwy *ozdobne* są w stanie pomieścić trzy żyły
koncentryka w rogu i ze cztery z przodu - pod listwą maskującą.

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe
ma
zatkania
Odkurzacz jest w standardzie z bruzdownicą, wcale znowu się tak wtedy nie
kurzy!

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe

Nie widziałem jeszcze bruzdowncy w sandardzie z odkurzaczem, ale może mało
widziałem:) ja używam bruzdownicy z odkurzaczem przemysłowym karchera -
faktycznie znacznie mniej kurzu, ale żeby go całkowicie wyeliminować moczę
gąbkę - taka jak od wygłuszeń drzwi itp. i tak tnę, żeby gąbka dotykałą
tarczy - zbiera w zasadzie cały kurz. Wiadoma sprawa że się niszczy, ale coś
za coś:)
pozdrawiam
Michał

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe

 Wsadzasz ją mokrą w buzdownicę, czy kładziesz na ciętej powierzchni ?

Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe
http://www.fachowyinstalator.pl/index.php/warsztat/76-zestaw-bruzdownica-i -
odkurzacz.html