elijk apparaatje kunnen vinden. Iemand een idee?

Joris.

Re: Zender - ontvanger voor koptelefoon
 > Deze bevestig ik bijv. aan de koptelefoon zelf.

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/986527/

Ergens in de huiskamer staat een zendertje die de muziek vanaf de laptop,

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/448876/

Tuurlijk niet ! Daarvoor hebben we tegenwoordig bluetooth.
Direct streamen vanaf je laptop, tablet, smartphone, ...

Google is your friend:
http://www.head-fi.org/t/574968/convert-wired-headphones-to-bluetooth
http://the-gadgeteer.com/2013/10/28/adapt-converts-standard-headphones-to-bluetooth/
http://www.thinkgeek.com/product/1398/

Re: Zender - ontvanger voor koptelefoon

Dank voor je tips, de 986527 van Conrad heb ik besteld!

Joris.

Site Timeline