Z/W tv,s

Omdat ik in het verleden veel adverteerde om oude tv,s te zoeken en te verzamelen heb ik er nu genoeg. Maar ik krijg nog steeds reacties uit het land om gratis oude tv,s weg te halen.Zijn er nog mensen die dezelfde hobby hebben en die nog wel gratis tv,s willen ophalen?Ik heb nog een adres waar er een paar staan,wie ?

Reply to
marinus janssen

Zoek een sony tv met KV XXXX chassis AE1 chassis en dat zijn de wat oudere Sony's met de speakers achter (in ) de kast vaak. Reageer even prive op mijn email . Waar woon je ergens ?

"marinus janssen" schreef in bericht news:48307329$0$74166$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

Reply to
Eduard

"marinus janssen" schreef in bericht

Het berichtje was me even ontgaan... Over wat voor televisies gaat het? Ik zoek nog wat oudere exemplaren voor mijn verzameling.

TV'S

Fabrikaat Technische gegevens Tech.staat Uiterlijk

Philips 17 TX 180 U/19 (alleen VHF)

Zeer fraai

17 TX 210 A/79 (alleen VHF)

Beschadigd

17 TX 231 A/05 (alleen VHF)

Zeer fraai

21 TX 251 A/06 (alleen VHF) Goed Zeer fraai

TX 1720A/09 (90º -VHF)

Slecht

Aristona AR 59 T 135 A/05

Grundig Zauberspiegel 336 (snr.3006)