Wie kan er een relais voor mij maken?

Welke techneut wil de volgende dingen voor mij maken.

Ik heb nodig een klein compact relais om een LED te schakelen. Ik heb een schakelaar met 12 volt en als die niet aan staat (geen spanning) wil ik een externe led laten knipperen. ik heb al een flash led maar zoek dus een compact relais in een behuizing met aansluitpunten. Het moet dus een relais zijn die heel weinig stroom gebruikt want het is voor een klein (3mm of 5mm) ledje

Verder heb ik een backup batterij nodig voor een alarm. Dat alarm werkt van 32 tot 9 volt. Als de spanning 10 % lager word krijg ik een melding via sms. Alleen als de stroom er in een keer afgehaald word krijg ik helemaal niets te horen.

Ik zoek dus een kleine backup batterij die er voor zorgt dat als de accu polen worden losgemaakt de voeding overgaat op de backup-batterij. Deze back-up batterij moet normaal worden opgeladen maar als hij gebruikt word moet hij langzaam minder in sterkte worden. (32-9 volt) Het hoeft dus geen hoge capaciteits batterij te zijn.

Kan iemand dat voor mij maken in een mooie redelijk waterafstotende behuizing.

Mail me maar, ik woon in de omgeving van Leiden dus al iemand uit die buurt dat kan doen graag. Anders is opsturen ook gen probleem. Aansluiten etc doe ik zelf.

Of als je iemand weet die dit voor mij kan maken hoor ik het ook graag.

Reply to
digi

"digi" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@i42g2000cwa.googlegroups.com...

Wat mag het kosten......of moet het weer gratis ?

Relais is niet nodig, een diode met een goldcap zou zo te lezen prima voldoen.

--
CU, Rob
www.gompy.net