Waar vind ik een LCD inverter voeding ?

Een LCD werkt met hsp inverters. Kan ik ergens los kopen ? Of een schema is ook goed.

Reply to
E. Geerts

-- ted

Reply to
Ted Lindgreen

Elk LCD display is weer anders, zo hebben grote displays een hogere spanning en stroom. Bovendien verschilt de helderheidsregeling ook per inverter. Je zal dus moeten weten welk display je hebt en welke inverter daarvoor ontwikkeld werd. Op Ebay USA worden ze wel aangeboden. Aan de hand van het typenummer van de monitor/laptop kan je de juiste vinden.

Maurits

Reply to
Maurits

Als het voor een reparatie is probeer het dan eens bij:

In hun webshop zie ik slechts één type inverter maar ze hebben er beslist meer. Gewoon navragen, je moet natuurlijk wel het typeno. van laptop of scherm weten.

Mvgr, Gio

Reply to
GRe

"Ted schreef in bericht