Vreemd gedrag DVD speler ...

Hij leest perfect DVDs, maar sinds kort heeft ie problemen met CDs ...

voordien geen probleem gehad ...

Zou er een plaats zijn  op de lens, om een stofje achter te laten, en zo CDs onleesbaar te maken, terwijl DVDs nog werken?

Ik kan het eens opendoen ...

http://shortwave.tk
Re: Vreemd gedrag DVD speler ...

De laser kan slecht worden. Het kan ook zijn dat er idd stof op de
lens zit. Als je dapper bent, kun je de lens schoonmaken. Wel erg
voorzichtg zijn, want de lens is beweegbaar en de ophanging is
kwetsbaar.

Re: Vreemd gedrag DVD speler ...
Op woensdag 19 februari 2014 23:57 schreef Palmisano in NG
nl.hobby.elektronica:

SVP niet luisteren naar deze notoire trol

Re: Vreemd gedrag DVD speler ...

Pardon?  Notoire trol?  Check mijn eerdere postings nog eens.
Ik spreek uit ervaring. Heb in het verleden diverse DVD drives voor
computers gefixt op deze manier.

Dus verklaar u nader?  Een beetje fatsoenlijk gedrag kost geen geld.

Re: Vreemd gedrag DVD speler ...

Re: Vreemd gedrag DVD speler ...

oprecht goede antwoorden te geven die doordacht zijn. Het bericht
raakte een open zenuw bij me, zeker :-)