Video kaart voor laptop gezocht

Wie kan me helpen aan een video kaart voor een Toshiba Satellite p300?
De huidige is te warm geworden en laat nog maar heel kort een redelijk
plaatje zien.
Natuurlijk zat ik zelf al te rommelen nog voordat ik besefte dat er na 2
jaar nog wel enige vorm van garantie op moest zitten..... Jammer.
Tot nu toe mezelf te pletter gezocht maar niet kunnen vinden.
Iemand een defecte Toshiba met werkende video????????????

Bij voorbaat dank voor de moeite.
Dennis

Re: Video kaart voor laptop gezocht

Dat soort onderdelen koop je op Ebay USA, in NL is dat nieuw erg duur
of probeer marktplaats
Hier staat er een

<http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=Toshiba+Satellite+p300+card
+&_cqr=true&_nkwusc=Toshiba+Satellite+p300+videocard&_rdc=1>

Maurits

Re: Video kaart voor laptop gezocht

Bedankt Maurits,

Ik ben een beetje te laat geweest want hij is er niet meer.
Ik blijf het in de gaten houden, wie weet komt er nog eens zoiets voorbij.

Dennis

Re: Video kaart voor laptop gezocht

Er staan er nog wel meer deze bijv.
http://cgi.ebay.ie/Toshiba-Sat-P300-P305-32TE1VB00C0-C2A-Graphics-Card-/300494627320?pt=UK_Computing_LaptopAccess_RL&hash=item45f6e021f8

Maurits

Re: Video kaart voor laptop gezocht
http://cgi.ebay.ie/Toshiba-Sat-P300-P305-32TE1VB00C0-C2A-Graphics-Card-/300494627320?pt=UK_Computing_LaptopAccess_RL&hash=item45f6e021f8
Wederom bedankt,

Ik kijk echt met m'n ogen dicht af en toe......

Dennis

Re: Video kaart voor laptop gezocht
Dennis,

Een collega van mij heeft een P300 die niet meer opstart. Ben je
geïnteresseerd in de videokaart ?

Grtz,
Ben

"Dennis"  schreef in bericht

[...]

Nou Ben,

Om eerlijk te zijn JAZEKER.
Ik hoop deze laptop weer te laten werken en ik denk dat ik de beste kans
maak met een andere videokaart.
Als je wil vraag dan aan die collega of hij misschien afscheid zou willen
nemen van de videokaart.....
Ik hoor het graag.
Eventueel direct te bereiken via slurpje apestaart densa punt demon punt nl

tnx Dennis