Transistoren of vervangers hiervoor

Hallo,

Ik ben op zoek naar de volgende transistoren of een vervanger daarvan, ik mijn boeken wordt ik niets wijzer dus misschien weet er iemand wat meer.

Het gaat om de A1273 (2SA1273) en de c102 (2SC102), deze beide transistoren komen uit een autoradio en hebben een Sot 25 behuizing.

De c102 zou volgens mijn boekje een hele andere transistor zijn de andere kom ik helemaal niet tegen.

Wie kan mij hier verder mee helpen, bij Centrum in Utrecht kom ik niet verder.

Joop

Reply to
Joop

transistoren

2sc102 - bly17 / 2n2016 2sa1273 - 2sb892
--
CU, Rob - Uw eigen netwerk aanleggen, dat kan....
Win9x http://www.kabel-inter.net - Service http://www.gompy.net

2SA1273 kan ik me wat bij voorstellen, maar die c102 zal echt iets anders zijn. Misschien een cijfertje weggevallen?

Maarten A.E.Bakker
2SA1273=KTA1273-KEC 2SC102 =(BD245C)Let op heeft dus andere pin bezetting!!!
Reply to
JP