temperatuurzekering heteluchtpistool

Bij een niet werkend heteluchtpistool (Kinzo) lijkt me bij controle een temperatuurzekering defect. Opschrift, voor zover ik het lezen kan, o.a. 138 graden, 10 A. Waar is zoiets te krijgen? Bij conrad vind ik niets, bij elektronica online wordt geen max. stroomsterkte vermeld. Wie weet raad? Alvast bedankt, Marko.

Reply to
marko

"marko" schreef in bericht news:cac6d$4d7e3d9b$4df80b87$ snipped-for-privacy@news.chello.nl...

Reply to
marko

"marko" schreef in bericht news:cac6d$4d7e3d9b$4df80b87$ snipped-for-privacy@news.chello.nl...

Dan neem je deze toch:

Hans

Reply to
J.T. van Es

In elk geval niet bij KINZO zelf, want die zijn blijkbaar failliet:

Maar hier kom je er dicht bij :

135 °C of 142 °C. Grappig is dat ik toevallig zie dat zij een plugje hebben dat ik zoek. Helaas is het een groothandel. Ze geven wel een uitgebreide lijst met verkoopadressen. Ben benieuwd of die in mijn buurt , mijn plugje kunnen/willen leveren/bestellen.

Hal.

Reply to
Hal

Zojuist bericht gehad. Ze hebben de plugjes zelfs op voorraad :-), dus straks even langs gaan.

Hal

Reply to
Hal