telefoonlader (on)veilig

Het typenr. van mijn telefoonlader staat op de lijst van onveilige laders, maar het serienr. verschilt.
Mijn vraag is nu, gewoon blijven gebruiken of toch maar niet?
Mvg, Anton

Re: telefoonlader (on)veilig
Anton stelde de volgende uitleg voor :

Ik zou tijdens het laden hem niet alleen laten, maar beter, koop een
nieuwe die wel veilig is, dat kost je de kop niet

Re: telefoonlader (on)veilig

Koop een laderzakje.
https://www.google.nl/search?q=lipo+zak&rlz1C%1GGGE_nlNL423NL423&biw12%80&bih60%2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_h_jU4rzPAhWCcRQKHR60A8wQ_AUICCgB

Re: telefoonlader (on)veilig

Li-po is geen lader.

Re: telefoonlader (on)veilig

Lekker slim, serienummers verschillen altijd, er zijn er geen 2 dezelfde
van, ze zijn zelfs uniek!

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.

Re: telefoonlader (on)veilig HET IS EEN VOEDING!!!!
Lader is het FOUTE woord voor wat je bedoeld.
Iedereen noemt het zo maar het is slechts een net-adapter / netvoeding /
voeding.
HET is GEEN lader! De laad-regelelektronica zit in je telefoon of tablet.
Het ding geeft alleen maar een spanning bij een maximale stroom meer niet.
Een acculader voor een losse accu dat is een lader.

 ofa

Re: telefoonlader (on)veilig HET IS EEN VOEDING!!!!

Bovenkloten, moerstaal niet beheersen, maar wel mekkeren
over een heel gebruikelijke term. Welterusten.

-p

Re: telefoonlader (on)veilig HET IS EEN VOEDING!!!!

Ik telde slecht 1 spelfout, valt nog mee. Ik miste wel een paar komma's.

Re: telefoonlader (on)veilig HET IS EEN VOEDING!!!!

Onderkloten is geen plicht, maar een richtlijn!
Vooral commentaar leveren wat niet on topic is dat is perfect!

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.

Re: telefoonlader (on)veilig HET IS EEN VOEDING!!!!

Pot <---> ketel? ;-)

Site Timeline