Tandwiel in platendraaier...

Tandwiel met componentnummer 4822 522 31911

uit een philips made platendraaier tangentieel 70FP455 ..

Waar zou je het vinden?

Re: Tandwiel in platendraaier...

Oeff moeilijk man.
Normaal gesproken zou men vandaag de dag "Google" aanraden, "Google"
heeft bijna alles op voorraad, maar of jij dat Google ook op jouw
breedtegraad kunt ontvangen??

En dan nog, wat kun jij met deze cutting edge technology als je nog

Het ontnuchterende antwoord daarop blijkt al uit je vraag.

Re: Tandwiel in platendraaier...

Ja natuurlijk, maar met het nummer raak je er niet.

Ik had vroeger een goeie winkel in de buurt, waar ze capstans, tandwielen, riempjes verkochten, maar is failliet/overgenomen...
opgelsokt door
selectronic.fr

Re: Tandwiel in platendraaier...

Ok en kunnen die dat part dan niet meer aan je leveren??

Is het een speciaal projectje van je om onvervangbare nostalgische
redenen, want veel praktische waarde zou ik deze Philips niet direct geven??

Nu ligt mijn eigen tangentiale Sony biotracer ook al minstens een jaar
geheel uit elkaar ivm een broodnodige modificatie, maar zelfs van dat
slagschip vraag ik mij af of het nog wel de moeite waard is om al die
schroefjes, asjes en snaartjes weer te gaan monteren...;)

Re: Tandwiel in platendraaier...

http://www.marktplaats.nl/z/philips-fp.html?query=philips%20fp

Re: Tandwiel in platendraaier...

    Conrad.nl

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

Dan heb je ongetwijfeld ook een werkend Conrad linkje naar dat partnumber??

Re: Tandwiel in platendraaier...

    Je kan ook bij bedrijven die 3D-Printen zo'n tandwiel laten printen
voor zover als ik weet!

    Ik vermoed dat je dan die tandwiel naar ze toe moet sturen per post of
een 3D-afbeelding die je bv met gratis software kan maken. Neem contact
op per mail met zulke bedrijven. Ik wou ook materiaal laten 3D-Printen
door bedrijven maar heb zelf een 3D-Printer gekocht.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)