Sony lcd ktv KLV-L32M1

Hallo deze ktv valt zeer onregelmatig uit, en schakelt zichzelf weer in .Ik heb de ktv op losse contacten onderzocht en niets gevonden . is er iemand die ervaring heeft en een oplossing weet voor dit probleem .Bij voorbaat dank voor een oplossing .

Grt Toon.

Re: Sony lcd ktv KLV-L32M1
On Sun, 18 May 2014 14:35:44 -0700 (PDT), " snipped-for-privacy@telfort.nl"

Ik heb hetzelfde probleem bij een samsung lcd tv.
Zou hier ook wel eens wat van willen horen.

Re: Sony lcd ktv KLV-L32M1

    Bij mij gebeurt dat ook wel eens! Het stekkertje van de voeding naar de
tv daarvan roest de contactpunt! Stekkertje van de voeding uit de tv
halen en er opnieuw in doen is bij mij voldoende!

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

Daar zal het wel niet aan liggen denk ik..

Re: Sony lcd ktv KLV-L32M1
Hallo heb het probleem gevonden oorzaak was aan/uit schakelaar slecht contact .