Sony CD Speler afregelen

Hi,

Ik heb een Sony CDP-D7 CD-speler met een KSS240A laser.  Deze was versleten
 en heb ik vervangen.  Doch nu skipt ie nummers.  Vervolgens heb ik de serv
ice manual opgesnort & blijkt dat je deze nog moet afregelen. Er zijn 3 pot
-meters (EF Balance, Focus Bias & Laser Power).  Doch dit kan je enkel deft
ig doen met een scoop.  Is er iemand met kennis van zaken op max 30 km rond
 Leuven of Mechelen dit dit voor mij kan afregelen?  pieterdv2AThotmail.com

Site Timeline