Sluipgebruik

Ik heb een kruimeldief en als die een tijdje niet gebruikt wordt,
haal ik hem van de lader. Maar dan, na enige dagen, is die leeg.
Zou het kunnen dat hij door de aangesloten lader die dus niet in
de WCD zit, leeg getrokken wordt?

--
  Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
  ____________________

Dat zou kunnen.
Haal hem helemaal uit de houder om dat te checken.

Re: Sluipgebruik

Ik zal het eens opmeten in beide situaties.

--
  Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
Re: Sluipgebruik

Als je hem "van de lader haalt" zit hij per definitie niet meer
aan de lader... Hopelijk heeft het ding geen LiIon accu, anders
zal die accu geen lang leven beschoren zijn.

-p

Re: Sluipgebruik

Hij doet het verder nog steeds prima.