Schakelen over internet

Sinds we de smartphone hebben is er een
interessante mogelijkheid bij gekomen: het
schakelen van allerlei apparaten op afstand
via de smartphone. Maar ik zie door de bomen
het bos niet meer. Ik heb interesse in een
app die me probleemloos laat schakelen met
een aantal apparaten, zonder dat er verder
kosten bij komen. Klik-aan-klik-uit heeft
wel mooi spul, maar het lijkt mij onnodig
ingewikkeld. De draadloosheid binnenshuis is
wel een mooie optie, maar dan aub geen
batterijen nodig. Ik zou er schema's en
uitgebreide beschrijving van willen zien.

Om kort te gaan wil ik 1 of meer dingen
schakelen via een duidelijke app, waar dan
een ontvanger voor aan de modem zit, die
weer uitzendt naar de wcd-schakelaar(s).
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

                             Bye, BugHunter.
Re: Schakelen over internet
kijk eens bij arduino, zelfmaak, en goedkoop.

Re: Schakelen over internet

Ziet er goed uit, bedankt. Ik ben me aan het
inlezen.

                             Bye, BugHunter.

Site Timeline