Re: Succes met je hartaanval Ivo

M a r i o wrote in news:5066c343$0$9358$ snipped-for-privacy@news.sunnyusenet.com:

> [...]

Zit er trouwens eoa sper-diode in dat systeem?

Stel, ik doe zelf ook een harnasje aan, met daarop nog veel meer tig duuzend volt. Met betere isolatie in de voering dan de agent tussen hand en pistool....:))

Een fles benzine op de grond laten lopen lijkt me ook wel een aardig moment der ambtelijke vertwijfeling....:))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink
 Click to see the full signature
Reply to
Willem-Jan Markerink

Met jou kan ik praten...

Mario... misschien moesten we eens samen in actie komen, dat verwachten ze nooit...

Reply to
M a r i o

Tsja, als jij bij een auto-ongeval liever een fles benzine in de hens steekt dan uit je wrak geholpen wil worden, dat moet je natuurlijk zelf weten.

Adri

Reply to
Adri Verhoef

Jullie willen aardig wat criminele activiteiten gaan ontplooien, begrijp ik?

Adri

Reply to
Adri Verhoef

snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl (Adri Verhoef) wrote in news: snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl:

Gangbare context van 1 taser, uiteraard.

--
[...]

Heb jij Ivo je decrypt-key al gegeven, Adri?

--
Bye,

Willem-Jan Markerink
 Click to see the full signature
Reply to
Willem-Jan Markerink

Zodra ik die moet inleveren, krijgt iedereen 'm. Da's toch aardig van mij, hè?

Adri

Reply to
Adri Verhoef

Zo te horen staan wij wederzijds tegenover elkaar. Bij het woord 'taser' gaan bij jou alle haren recht overeind staan, terwijl ik denk: 'Fijn dat de politie het publiek kan beschermen tegen ongewenste elementen uit onze samenleving.'

Adri

Reply to
Adri Verhoef

snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl (Adri Verhoef) wrote in news: snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl:

Net als die kruisschoppende geuniformeerde feeks te Rotjeknor?

--
Bye,

Willem-Jan Markerink
 Click to see the full signature
Reply to
Willem-Jan Markerink

"Adri Verhoef" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl...

Wat is ongewenst ? Moeder is piepers aan het schillen en hoort lawaai buiten. Haar kinderen spelen voor de deur en dus loopt ze met aardappelschilmesje even naar buiten. Onze schietgrage agent ziet natuurlijk direct een potentieel gevaar in de moeder met een aardappelschilmes. Trekt zijn taser en legt de moeder die zich van geen kwaad bewust is in één schot neer. Huilende kinderen die volledig over de toeren zijn, want moeder is neer geschoten. Maar ja, de volgende dag krijgt moeder misschien wel een bosje bloemen die ze met stijve ledematen probeert aan te pakken. Gelukkig heeft de agent ons wel beschermd tegen dat ongure type met een aardappelschilmes.

Reply to
BOFH

"BOFH" wrote in news:k4n6r4$ikj$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net:

Gezien de gemiddelde schietvaardigheden der Hermandad zie ik eerder die kids tegen de vlakte gaan.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink
 Click to see the full signature
Reply to
Willem-Jan Markerink

Feeks? Belediging van een ambtenaar in functie?

Reply to
Adri Verhoef

aardig

de hens

natuurlijk

denk:

Hoe durft hij. Tase him bro!

Reply to
Sranang

Kunnen jullie dit niet gewoon in nl.politiek uitvechten, zonder te crossposten in andere ng's?

--
Groet,

Pasq
Reply to
Pasq

snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl (Adri Verhoef) wrote in news: snipped-for-privacy@news.a.xs4all.nl:

Statistisch nagenoeg onmogelijk, 1 functionele.