Print

Ik heb een print layout van een schakeling, zelfs op doorzichtig sheet. Maar ik heb niet de apparatuur om er een enkelzijdige print van te maken. Wie weet een adres die het wel kan. De afmetingen zijn 10x20 cm.

Bij voorbaat mijn dank,

Karel

Reply to
Karel

Dat kan bij de meeste kleine electronica / modelbouwwinkels. Het is wel even zoeken want ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.

--
Failure does not prove something is impossible, failure simply
indicates you are not using the right tools...

Onlangs adverteerde hier iemand voor zijn eigen pcb-productie in het bericht "printplaten op maat gemaakt" van 15 oktober.

Groetjes, Rene

Reply to
Rene

Op Fri, 23 Nov 2012 15:32:15 +0100, schreef Rene het volgende.

Je kent dat bericht, waarom dan niet gelijk ff de link gepost?

groetjes Henk

--
Algemene tips om zelf een PC te bouwen, en tips
voor Windows7 en XP zie mijn site.

Op Circuits Online is er ook draadje over PCB fabrikanten:

Dombo

Karel heeft uiteengezet op 23-11-2012 :

Karel, haal bij een kringloopwinkel een gezichtsbruiner voor ca. ?5,-, stop de UV-buisjes en de schakelaar in een oude flatbedscanner, ook bij de kringloopwinkel. Haal wat fotogevoelige printplaat, koop wat ontwikkelaar erbij en een zakje borrelnootjes. Dan doe je het gewoon zelf, voor weinig.

Reply to
Dirk

,

p&pdl=300

Reply to
Admiraal

Deze link werkt niet

Karel

Het vereist toch wel wat ervaring voordat je je eigen printjes kunt etsen en je moet er een plek voor hebben.

--
Failure does not prove something is impossible, failure simply
indicates you are not using the right tools...
nico@nctdevpuntnl (punt=.)
Nico Coesel

Ik heb dit een tijdje geleden geprobeerd, doch de meeste printen mislukten.En bovendien het lichtgevoelige materiaal is vrij duur. Ook heb ik de "strijkmethode" toegepast, ook geen succes. Daarom wil ik nu het werk door een "professional" laten doen, die ook de juiste apparatuur heeft. Ik heb een aanbieding van 25 euro. Is dat niet veel ?

Karel

Reply to
Karel

25 Euro voor een enkele print lijkt mij een hele redelijk prijs.
Reply to
Dombo

"Karel" schreef in bericht news:50b1df65$0$16768$ snipped-for-privacy@news.kpn.nl...

Nee, dat is weinig. Een professionele print voor die prijs lijkt me zelfs onwaarschijnlijk. Ik verwacht dat het een hobbyprint zal worden.

petrus bitbyter

Reply to
petrus bitbyter

Er zijn diverse Chinese aanbieders die goedkope printjes kunnen maken. Reken echter op een doorlooptijd van 7 tot 8 weken...

Electronicazaken rekenen meestal enkele tientjes. De electronicazaak hier in de buurt maakt eens in de twee weken printjes.