piepende tv

Het is niet fysiek onmogelijk dat iets op de halve frequentie staat te trillen, dus zeg nooit nooit.

Maar je weet wel heel snel of het werkt....:)

Reply to
post2u

Ben ik even blij dat ik dat woord niet heb gebruikt. ;-)

Nooit.

De halve frequentie kan wel, maar ik verwacht eerder 1/3 of 2/3 of zo.

Kijk even wlke frequentie het is (via pc geluid inlezen en even door een spectrumanalyzer programmatje halen)?

P.

Reply to
P.

Piet Beertema a écrit/wrote/schreef le/on/op 9/12/2009 H. Leocadia ;

Lach niet hé, ooit heb ik meegemaakt dat de beeldbuis "zong"

Het was een Philips toestel in waarborg, ook een 100 Hz en het moet de schaduwmasker geweest zijn. Toch al een jaar of 6/7 geleden dacht ik.

En toch heb ik al Philips 100 Hz toestellen "horen" fluiten :-)

Ik ga verhuizen naar het zuiden van ons landje en al mijn nota's van vroeger zijn reeds ingepakt, anders vond ik het type misschien wel terug.

mvg,

--
Albe www.alain-beguin.be
alt.usenet.offline-reader.mesnews

En ook staat het te resoneren op een subharmonische want anders wordt het meestal niet omschreven als een piep.

Maarten hij heeft de klok horen luiden maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt.

schreef >>> > Excuus, lijkt volumeONafhankelijk, althans vandaag.

Reply to
Mobydick

Allen dank voor de antwoorden. Wat me echter niet duidelijk wordt: gaat het erger worden en waarom is het na een herstart weg?

Bart Mendelson
Web: 		www.mendelson.nl
Blog: 		http://bartmendelson.wordpress.com/
Reply to
Bart Mendelson

Het is toeval of de inschakelpuls net wel of niet de kring aanschopt. Als de tv warmer is verstemt het ook nog, dat kan verklaren waarom bij herstart je probleem weeg is.

P.

Reply to
P.

Wallonië? Of meer richting Calais?

--
groeten,
____________________________Jim©

"James T. Kirk©" a écrit/wrote/schreef le/on/op 9/01/2010 H. Alix ;

Dour in Henegouwen, waar het jaarlijks festival plaatsheeft. zie mijn site in signature

--
Albe http://www.alain-beguin.bealt.usenet.offline-reader.mesnews
iMac osX SnowLeopard 10.6.2

Aardige site, nu ge een Mac hebt, kunt ge wellicht een fraaiere bouwen ;-) (iWeb) U bent 3 talig (minstens), dus dan kiest men de fraaiste woonplaats, zo mogelijk...

--
groeten,
____________________________Jim©
~ OP's met een chronisch gebrek aan humor, filter ik óók ~
Reply to
"James T. Kirk©"

Laat je wel een briefje achter voor je kauwen voor het geval ze nog eens langs zouden komen (m.a.w. off-topic maar heb je ze nog ooit gezien?)? ;-)

Ik heb eens op je website gekeken en gezien dat de foto met de kauw er niet meer op staat, jammer, die zou ik er toch terug opzetten maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Die van Kreta en van je kleinzoon zijn heel mooie foto's maar je kunt ze niet uitvergroten, file not found krijg je dan. Een andere keer ga ik eens kijken naar je filmpjes over Kongo. Wel bijzonder om in zo'n exotische omgeving op te groeien.

Ik wens je in elk geval het allerbeste in je nieuwe huis en woonomgeving.

Groetjes, Rene

Reply to
Rene

Komt nog goed, maar eerst nog nieuwe woonst inrichten, nog heel veel werk en dus...weinig tijd voor de site ;-)

mvg,

--
www.alain-beguin.be
MesNews Translators Team (Nederlands)

Rene a écrit/wrote/schreef le/on/op 15/01/2010 H. Maurus ;

Ik heb ze nooit teruggezien, of anders heb ik ze niet meer herkend, er zijn er zoveel in Merksplas.

Ik vond dat die foto's er al veel te lang op stonden, een beetje verandering hé ;-) Van die "file not found" wist ik niet. Zo gouw ik wat tijd heb zal ik eens zien wat ik kan doen. En, wat Congo betreft, ja, dat is een levenservaring om nooit meer te vergeten !

Welbedankt René, ondertussen ben ik alles aan het installeren, de Mac bovengehaald en af en toe toch eens on-line, vooral voor MesNews.

mvg,