Philips MFB vraagje ...

Besten

Zou een http://www.radiomuseum.org/r/philips_22rh743_22_rh_743.html

het goed doen met de luidsprekers van

bvb

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/luidsprekers/m1034658899-motional-feedback-philips-mfb-567-3-maanden-garantie.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

??

Dank,

Ik kan wel een oplossing verzinnen met een pre out van een versterker zoals een nad naar een vijfpins stekker ...

Marc

Re: Philips MFB vraagje ...

O, even killfilter updaten!

Re: Philips MFB vraagje ...

Wij willen geen NL koningshuis meer, als je moet beleggen voor je pensioen daar!

Re: Philips MFB vraagje ...

Geinig om die 22RH743 weer eens te zien, mijn ouders hadden er zo
eentje. Toen ik in 1989 (?) mijn eerste cd-speler kocht heb ik de
platenspeler (PU) ingang nog omgebouwd naar een "CD" ingang ;-)

Site Timeline