philips breedbeeld tv

Sinds gisteren valt hier een Philips breedbeeld  TV (3 jaar oud) spontaan
uit.
Als je hem opzet blijft hij een twintigtal seconden (dit varieert , soms wat
langer) spelen en valt dan spontaan uit.
Het standby lampje brand nog wel en ik kan hem ook terug aanzetten. Maar dan
valt hij weer uit.
Wie heeft er een idee?

Re: philips breedbeeld tv

Om wat voor TV gaat het?

---
Met vriendelijke groet,

   Maarten Bakker.

Re: philips breedbeeld tv

Model: 28PW5407/01

Re: philips breedbeeld tv

Waarschijnlijk een losse soldering. Ik vermoed dat één van de pootjes van de
stuurtrafo in het lijn-circuit los zit.

Groet, Jan.

Re: philips breedbeeld tv

A few secondes after start up the TV Set shuts down into stby.

Check and if neccesary replace C2563 (100nF) in the power supply by 4822 121
41689. In normal operation the base at transistor T7561 measures -3,2V, in
fault condition 0V.

succes   Henk

Re: philips breedbeeld tv

      Cure

[...]

Heeft iemand het schema van dit toestel? of waar kan ik dat vinden?
Met dank.

Site Timeline