ontvanger voor ringleiding gezocht

Hoi allemaal, Om de ringleiding in onze kerk te testen zoek ik een schema van een testopstelling, waarschijnlijk bestaande uit een spoel, een microfoonvoorversterker etc.?? De vraag is wat voor spoel?, hoe gevoelig moet de versterker zijn, etc. Ik zoek dus niet een bestaand hoorapparaatje, dat is de uitdaging niet! Vast bedankt,

Andries

Reply to
Andries

"Andries" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@i3g2000cwc.googlegroups.com...

Oud pickupelement, kristal of dynamisch, met een walkmanspeakersetje ?

--
CU, Rob - 52°38'21"N 4°44'34"E
www.gompy.net

een simpele walkman slopen en aan het kopje een spoel van een 20 windingen (maatje mijndetector) moet zeker lukken. Ik test met een lus van zo'n 20cm met een volt input van die oortjes..

"Andries" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@i3g2000cwc.googlegroups.com...

Reply to
johan PA5TIG