Iemand nog een adres voor BYP57-200 ?

Ik heb hier een defecte acculader, een diode BYP57-200 defect.
Ik kan het ding niet bij RS of Farnell en Conrad en Reichelt vinden...
Wie heeft er nog eentje?

Groet,
Edwin van den Oetelaar

Re: Iemand nog een adres voor BYP57-200 ?

Hier is de datasheet: http://www.diodes.com/datasheets/BYP57_58.pdf

Ik zou zeggen geen speciale eisen.
zoek dus naar een vergelijkbare diode
35 Ampere 200 Volt.

Als je bij farnell daar naar zoekt vind je niets.
Zoeken naar 40 A geeft resultaat.

Je kunt je ook afvragen of 200V wel nodig is.

Re: Iemand nog een adres voor BYP57-200 ?
Bedankt tuinkabouter,

Ik wilde in eerste instantie de press-fit vervangen, niet door een andere vorm, maar door dezelfde.
De press-fit DO-21 behuizing kon ik helemaal niet vinden bij de online-winkels die ik heb bekeken.
Ondertussen heb ik nog wat in de kennissenkring rondgevraagd en er lagen nog exemplaren in bakjes.
Ik ben ook even bij Brigatti in Eindhoven geweest en die had er ook nog een aantal, kortom :
probleem opgelost dus, ze telden wel 24 euro voor het ding, dat is best een stevig bedrag.

Groet, en bedankt,
Edwin van den Oetelaar

Re: Iemand nog een adres voor BYP57-200 ?

Ja zeker een erg stevige prijs, bijna afzetterij !!!
Een bruggelijkrichter die 35 ampere aan kan kost minder, en daar zitten
zelfs 4 diodes in :-)

Site Timeline