Hoe kan van heel dun koper wikkeldraad (een stukje van) de isolatielaag worden verwijderd?

Hoe kan van heel dun koper wikkeldraad (een stukje van) de isolatielaag
worden verwijderd?

    Ik heb al verschillende methodes uitgeprobeerd maar het gaat niet goed
vandaar mijn vraag.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

Met een vlammetje.

--
            \   /          http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------

    Dan verbrand het koper ook!

(Heb ik al uitgeprobeerd vandaar mijn vraag hier!)

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
Re: Hoe kan van heel dun koper wikkeldraad (een stukje van) de isolatielaag worden verwijderd?

Dan heb je een te hete vlam gebruikt, draadje dan op iets meer
afstand houden zodat isolatielaagje er van af smelt/brandt
maar het koperdraadje zelf intakt blijft.

Re: Hoe kan van heel dun koper wikkeldraad (een stukje van) de isolatielaag worden verwijderd?

Mierezuur,

Jan

Site Timeline