Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.

Op het internet heb ik het niet kunnen vinden.

Hans

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.
J.T. van Es gebruikte zijn klavier om te schrijven :
Ff emailen misschien?
COSTRUZIONI MECCANICHE TORTONA-C.M.T. SPA
Italy
Contact: Andrea BERGAGLIO
Tel: 39 0131 882111 / Fax: 39 0131 820219
E-mail: snipped-for-privacy@pop.tor.it
CMT, with over 50 years experience in the turning field, is now in the
market with 4 lines of production: " Ursus " conventional lathes, "
Ursus Plus " - " Ursus TC " - " Super Ursus " - " Ursus TCH " teach-in
lathes, " Superone " CNC lathes, " Kronos " and " Ares " turning
centers.
http://www.lathes.co.uk/cmt/ kun je ook mailen, die weet van alles.

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.
Bedankt voor de tip. Ik ga er achteraan.

Hans

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.

Succes, mooi bankje trouwens..!

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.

Dag Dirk,

Helemaal mee eens, om jaloers op te worden!  Ik moet het met veel
kleiner doen.

Wim
PA3DJS
www.tetech.nl

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.
Wimpie formuleerde de vraag :

Ja, Wim, ik ook ;-). Maar ook dan blijft draaien superleuk om te doen.

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.

Ik kan dat leveren geen probleem
Peter

Re: Gezocht: elektrisch schema van een URSUS-250 draaibank.

Kon je maar met usenet omgaan...  dat is zo te zien wel een probleem!

Site Timeline