gezocht Dynatek 6080RS multimeter met datakabel ..

beste allemaal ,

ik ben op zoek naar een Dynatek 6080RS multimeter met bij behorende datakabel ,,
als iemand zo,n meter heeft , graag even melden want dan heb ik interesse mede voor de kabel .

mvrgr

mike

Re: gezocht Dynatek 6080RS multimeter met datakabel ..

Volgens mij is dat de zelfde kabel die ze voor rekenmachines gebruiken.
Een 3,5mm oortelefoonstekkertje aan één kant en een RS232 aan de andere
kant.
In de RS232 stekker zit niets anders dan een MAX232 voor de communicatie.

--
Kabouter Plof

Re: gezocht Dynatek 6080RS multimeter met datakabel ..

http://www.ehobbycorner.com/images/cas_pc.gif
http://home.arcor.de/abu/casio/mohyama/QV-kit.gif

--
Kabouter Plof