frequentieteller

zoek een schakeling van een frequentieteller tot max. 100  Mhz.

Wilfried

Re: frequentieteller
Is niet interessant voor zelfbouw. Zo'n ding koop je kant en klaar voor nog
geen 250 euro.
--
Evert Vrieze
tel. +31.40.2128359

Re: frequentieteller
moije efee kaike op www.spi.nl
keije een kompleet bouwpakket kopuh een tellertje tot 1300 mhz    voor
+/_100 eurotje maar

carlos

nog

Re: frequentieteller

http://www.spi-electronics.nl/

Maar op het moment niets te vinden over die freq teller.

Pas gekocht voor 72 euro bij http://www.vandijkenelektronica.nl /
Net pakketje, compleet, erg compacte beschrijving.

Let op, pagina 6 met het schema ontbreekt in de handleiding (er is me
een pdf beloofd)

Re: frequentieteller
is die gepennek van dijken weer bezig dan effe email die kant op pleuren met
de mededeling dat er iets te goed staan bij hun

anders hun lekker stijf verrot schelden kan ook

carlos

Re: frequentieteller

250 euro !!!!
En dan niet interresant voor zelfbouw??

Re: frequentieteller
Werk jij drie weken voor EUR. 250 ?
Dan zou ik je direkt in dienst nemen als ik werk had.
Of ga werken in de horeca voor het tienvoudige ...
--
Evert Vrieze
tel. +31.40.2128359

Re: frequentieteller
Inderdaad Evert, maar het moet ingebouwd worden in een bestaand ontwerp
dus het moet een aangepaste versie worden, dat is het probleem, er zijn veel
ontwerpen
maar meestal met  aan de ingang een frequentiedeler, het probleem is dat
deze geen
lage frequenties verwerken.

Wilfried

"wilfried tielemans" heeft geschreven in bericht ...

Re: frequentieteller

Dat ze je er een trap voor met een FET en evt. een 7413 . In Elekuur heeft
weleens een schema gestaan.

Maurits

Re: frequentieteller
veel
Nou die zelfbouw van mij accepteert anders van 1 Hz tot 1.3 GHz zonder
morre.

--
CU, Rob - Uw eigen netwerk aanleggen, dat kan....
W9x www.kabel-inter.net - W2K www.nl-netwerken.com

Re: frequentieteller
Weet je soms welke deler er gebruikt word ??

Wilfried

"kabel-inter.net" heeft geschreven in bericht

Re: frequentieteller
Ja, zal hem opzoeken en online zetten.
Kijk af en toe maar even in www.download.gompy.net

--
CU, Rob - Uw eigen netwerk aanleggen, dat kan....
W9x www.kabel-inter.net - W2K www.nl-netwerken.com

Re: frequentieteller
Kabel Internet - bedankt voor het schema.

Wilfried

"kabel-inter.net" heeft geschreven in bericht

Re: frequentieteller
Kijk maar eens naar de DFD4 op www.qsl.net/pe1bvj in de rubriek ontwerpen
(bij diversen). Leuke teller  tot 3 GHz met LCD uitlezing

uPXLa.6051$ snipped-for-privacy@afrodite.telenet-ops.be...

Re: frequentieteller
ik zie hier bedragen van 250 euro
je kan er hier eentje kant en klaar gebouwd  en mooi gebouwd opkomen halen
voor 75 euro
moet je wel ff naar nijmegen komen rijden
loopt van o mhz tot 1.8 ghz

Re: frequentieteller
Mag het een ietsje meer zijn ???????
Joop HMR