Elektuur-2

Elektuur juli / augustus nummers 1983 t/m 2004 + 2007 Als extra'tje nog juli/aug 1975, 1976 en inbraakbeveiliging en alarmering. OPHALEN WODRT NIET VERZONDEN. Blijft één week geldig daarna gaat het in de papiercontainer.

Reply to
BOFH

is het al te laat ? kun je een contact mogelijkheid er bij geven of een regio waar je zit ong. zomaar een hint, jammer als ze weggaan ik heb ze al, va '79 . . . niet dat ik er nou dagelijks in kijk trouwens maar later als ik groot ben dan . .

Reply to
kees6238

Helaas, heb ze vanmiddag in de papiercontainer gedumpd. Maar misschien scoor je in Oude Pekela nog bij Ben Doedens ?

Reply to
BOFH

"BOFH" schreef in bericht news:kf9af7$23nj$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

Moet ie snel zijn.