Dynatek multimeter

Hallo,

Mijn Dynatek 6070RS multimeter heeft de optie om een seriële verbinding te maken met een PC. Nu ben ik echter de verbindingskabel kwijt. Heeft er hier misschien iemand een aansluitschema van deze kabel?

Mvg Jobbe

Reply to
Jobbe

Jobbe,

Ga maar eens langs de computerhandelaar met je meter. Je aansluiting is RS232 en moet dus met een Null modem kabel of een ander type waar de naam mij even ontschoten is aangesloten worden.

succes!

wilfred

"Jobbe" schreef in bericht news:9Oq0c.17429$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

hier

Reply to
MrSat

MrSat wrote:

Ja maar aan de kant van de multimeter bestaat de aansluiting uit een jack stekker (audio) en ik weet niet juist wat daar aangesloten moet worden. Waarschijnlijk de TD en RD signalen?

Mvg Jobbe

Reply to
Jobbe