Donker scherm laptop - Page 2

Re: Donker scherm laptop

35 jaar geleden vertoefde Mao al bijna 1 jaar in de eeuwige jachtvelden en
waren ze de Grote Sprong Voorwaarts nog niet te boven gekomen. 't Zou me
verwonderen moest er toen 1 chinees geweten hebben wat een zekering was.

zoef

Re: Donker scherm laptop

Het hangt ook af van de overdimensionering en piekstromen.

Re: Donker scherm laptop
responding to
http://www.electrondepot.com/electronics_dutch/donker-scherm-laptop-78405-.htm ,
Waar vind ik f7 op het mainbord en hoe kom ik aan deze zekeringen.Ik heb het
defecte LCD scherm vervangen en deze functioneerde tot na een her start na een
update van W7.

Re: Donker scherm laptop

Nou, als het scherm het niet meer deed na een Windows update lijkt me het
niet waarschijnlijk dat het een hardwarematig probleem is (?).
Heb je nog wel beeld in het "bios" opstartscherm?
Over welk merk/type labtop heb je het, hetzelfde als in mijn originele post
van destijds?

Site Timeline