Akai Tuner AT-A305L

Hoi
Weet iemand hoe je bij deze tuner de zenders kunt voorprogrammeren. Geen handleiding in bezit en op internet kan ik die ook niet vinden.
Er zijn 16 voorkeuze knoppen, een memory knop etc. maar wat ik doe ik krijg ze niet vastgezet. Waarschijnlijk super simpel :-)
alvast bedankt.
Groet
Carmen

Re: Akai Tuner AT-A305L

Meestal knop vasthouden en dan memory knop indrukken tot de piep.

Re: Akai Tuner AT-A305L

Ik vrees dat dit de zoveelste gmailtroll is. Het type apparaat dat wordt
genoemd bestaat helemaal niet, v.z.v. ik zie als ik ga zoeken. Alvorens
dit serieus te nemen, zou ik graag eerst een reactie zien van de OP.

Re: Akai Tuner AT-A305L
het volgende.

Die tuner bestaat weldegelijk en met google gevonden, url ff verkort;
<http://tinyurl.com/gpl2p2c

groetjes Henk

Re: Akai Tuner AT-A305L

Ja, inderdaad heb ik hem ook gevonden, maar voor dit type kun je alleen
een schema vinden wat tegen een erg fors bedrag door de aanbieder er van
beschikbaar wordt gesteld. Weinig zinvol als je geen reparatie wilt
verrichten maar alleen de gebruiksaanwijzing zoekt.
Ik blijf overigens bij mijn genoemde vrees en mijn vraag aan de OP
blijft staan.

Re: Akai Tuner AT-A305L

    Kijk eens bij conrad.nl

    Als Conrad ze verkoopt dan kan je daar ook altijd de gebruiksaanwijzing
downloaden.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)