afzuigkap blaast ipv zuigt

Mijn afzuigkap is begonnen te blazen in plaats van zuigen. Ook heeft deze
meer lawaai dan normaal.
Kan ik dit makkelijk zelf repareren (ik ben een bijna totale leek op dit
gebied) en zo ja hoe of moet hier een vakman bij komen.

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt

--
remove _nospam_ from the email address when replying to me directly
Re: afzuigkap blaast ipv zuigt

Afvoer verstopt?

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt
Huis omdraaien?

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt
Connecties met de Fa. Biereco?

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt

Ah! Een Doorzon lezer!

JK

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt
zal de condensator wel kapot zijn

"Jaap Knasterhuis" <J.KnasterhuisAtXs4AllDotNL> schreef in bericht

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt
na 16 jaar zaldit wel opgelost zijn.

-- pims

Re: afzuigkap blaast ipv zuigt

Bij ons was dat bij een nieuwe afzuigkap het geval. De flexibele buis
naar buiten was niet vastgezet en lag los achter de afzuigkap naar
beneden te blazen...

Site Timeline