Advance Instruments OS1000A manual gezocht

Voor weinig een slecht werkende Advance Instruments OS 1000 A oscilloscoop op de kop getikt. Nu op zoek naar een manual. Wie helpt mij hieraan (al is het tijdelijk te leen)? Oh ja: De commerci=EBle sites die manuals aanbieden zijn mij te duur (de manuals kosten vaak meer dan het apparaat mij gekost heeft...). Ik zoek dus een 'vriendendienst'. Alvast bedankt,

Thijs.

Reply to
Thijs

Hier al gekeken:

ALs het niet exact hetzelfde type is, dan kun je toch kijken of bepaalde delen hetzelfde zijn.

--
Failure does not prove something is impossible, failure simply
indicates you are not using the right tools...

"Thijs" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@9g2000yqa.googlegroups.com... Voor weinig een slecht werkende Advance Instruments OS 1000 A oscilloscoop op de kop getikt. Nu op zoek naar een manual. Wie helpt mij hieraan (al is het tijdelijk te leen)? Oh ja: De commerciële sites die manuals aanbieden zijn mij te duur (de manuals kosten vaak meer dan het apparaat mij gekost heeft...). Ik zoek dus een 'vriendendienst'. Alvast bedankt,

Thijs.

De mensen op deze site hebben mij fantastisch geholpen om mijn dso perfect werkend te krijgen.

SFC

Reply to
SFC

- snipped-for-privacy@9g2000yqa.googlegroups.com...

Bedankt voor de reacties/adviezen! Ik zoek echter nog steeds een manual en evt. schema... Iemand? In ieder geval aangename kerstdagen en een -in alle opzichten- voorspoedig 2010 gewenst!

Thijs.

Reply to
Thijs