Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Gestoorde master/slave contactdoos
Al sinds jaar en dag gebruik ik voor mijn pc's master/slave contactdozen. Wel zo makkelijk dat de randapparatuur daarmee automatisch aan en uit gaat als ik de pc aan resp. uit zet. Dat werkte altijd...
18
18

Re: AC / DC voltage verschillen ?
Denk je dat een discussie zinvol is met iemand die het over "amplitude current" en "stroom van 5 volt" heeft? -p
2
2

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, april 2018]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Siemens SX66M096EU vaatwasser
Hallo ik ben op zoek naar een service manual van deze vaatwasser .Weet iemand hoe ik deze kan bestellen en waar . BVD Grt Toon .

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, maart 2018]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Ontvang uw tegoed binnen 48 uur.
Ontvang uw tegoed binnen 48 uur. Je bent geweigerd door de bank omdat je tegoed niet voldoet aan hun norm. j e droomt ervan je eigen zaak te doen, je huis, een verklaarbare schuld te b etalen, geld...

wasmachinemotor met koolborstels 220V draait nog maa r één kant op
Goedemiddag, Sinds gisteren draait de trommel van mijn wasmachine Siemens Siwamat WXM126 0EU alleen nog maar rechtsom (met de klok mee). Alles werkt verder goed, ge lukkig ook het centrifugeren in...
9
9

Coax vraagje
Op lees ik dat je het vlechtwerk van deze coax kabel niet met je vingers mag aanraken. Ik ben zomaar nieuwsgierig wat hiervoor de reden is. Tast het zuur van je vingers de kabel op termijn aan? Is het...
13
13

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, februari 2018]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

NiMH accu laden terwijl hij gebruikt wordt
Ik heb een hobbyproject waarbij ik een Dirtdevil robotstofzuiger als uitgangspunt heb genomen. De eerste stappen zijn gedaan (zie waarbij de robot nu ook via wifi bestuurd kan worden. Dikke pret. Maar...
1
1

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, januari 2018]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

CMOS/BIOS batterij laptop
Hallo lezers, Mijn twee jaar oude laptop (Medio S2217) had opeens last van een achterlopende klok. Maar eens open gemaakt en wat blijkt: de batterij is leeg (ik meet 0,3 V i.p.v. 3,0 V). Wel...
16
16

Onderdeel 20674 luidspreker.
doorsnede zowat 22cm Zit in een SBR luidspreker. Iemand meer info?

Middengolf ontvangst op een oude AM /FM tuner van Marantz valt bijna helemaal weg ?
Ik heb een oude Marantz AM/FM tuner staan die al jaren niet meer in gebruik is geweest. Dus dacht ik toch eens even proberen nu dat Radio Caroline 468 legaal mag uitzenden op 482 m - 468 khz en de...
2
2

oude pc die met stekker in stopcantact zat en uit zich zelf aansloeg
Wie heeft dat al eerder mee gemaakt even de zaak beschrijven. Het betreft e en oude pc onder Windows XP die met de stekker in het stopcontact zit tot d aar niks aan de hand want voor alle...
9
9