Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Printer MP520
Hoi, Heb hier een printer staan, een Canon MP520. Als hij het papier neemt gaat dit dwars, of gekreukt zitten, zowel op de bovenste als de onderste invoer. Printer is van 8/09/2008. Probleem is plots...
7
7

X-10 spullen in Nederland?
Ik wilde eens gaan kijken naar mogelijkheden om mijn huis via de PC (Linux, Ubuntu) te besturen. Er wordt dan meteen gesproken over de X-10 standaard. Heeft iemand daar ervaring mee, werkt het op het...
24
24

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk42
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Testen frituurpan
Hoi, Kan ik een frituurpan (de verwarmingsspiraal) ook testen met water (i.p.v. een vet vulling)? Dank.
27
27

F6 documentatie
Heb ik het nou gedroomd of bood iemand hier eerder deze week een F6 documentatie aan? Als die er nog is wil ik hem wel overnemen...
2
2

Defect loopwerk Pioneer DVD-545H
Hallo, Ik zit hier met een defect brandergedeelte (loopwerk) van mijn Pioneer DVR-545 recorder. Het HD-opneem gedeelte werkt gelukkig nog prima, maar data kan ik er op de normale-DVD-brand manier niet...
1
1

Monitor doet het maar een paar seconden deel II
Een poosje geleden vroeg ik jullie hulp. Inmiddels zijn de transistors uit Hong Kong binnen. Mijn zoon heeft ze er in gesoldeerd. De monitor doet het weer! Maar... er is wel een nieuw probleem een...
12
12

Die is levensmoe!
Die is levensmoe! Hij weet in ieder geval niet waar hij om vraagt en mee bezig is/gaat.
37
37

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk41
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Een cursusboek erbij........
Prins Philip valt televisie aan LONDEN - De Britse prins Philip heeft uitgehaald naar televisietoestellen en afstandsbedieningen. De echtgenoot van koningin Elisabeth vindt dat de apparaten veel te...
16
16

Tikkend relay in MTLOGIC KT-9770 CRT-TV
Ik heb een KT-9770 MSTX die sterk lijkt op het BECO 22.1 chassis van Grundig. Bij het inschakelen hikt de primaire voeding en staat het relais RL601 (Degaus) in het ritme van 1Hz te klapperen....
4
4

Schakelaar
Hallo. Ik zoek een schakelingetje om d.m.v. het audiosignaal van een TV een reais te schakelen. De TV in mijn slaapkamer geeft een uitstekend beeld maar een beroerd geluid. Twee luidsprekertjes van...
6
6

Philips Service Manual F6 chassis aangeboden
Hallo, Ik heb hier nog een originele in kleur druk Service Manual van Philips televisies met F6 Chassis liggen. Wie interesse heeft, voor 3,50 euro en dat is inclusief verpakking en verzendkosten, mag...

Garmin Update Nuvi 250W
Hallo ik ben op zoek naar een update voor dit navigatie systeem .Weet iemand waar ik die kan vinden en hoe ik die op mijn systeem kan installeren. Grt Toon.
1
1

Reparatie Garmin Nuvi 660 GPS
Sinds enige tijd vindt mijn Garmin Nuvi 660 GPS geen sattelieten meer met de ingebouwde antenne. Wanneer ik een externe antenne aansluit heb ik wel goede ontvangst. Iemand een suggestie hoe dit op te...
2
2