Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

defecte LG monitor (voeding?)
Beste, mijn monitor (LG1721s) werkt perfect, totdat de stekker uitgetrokken is geweest. Daarna is de monitor met geen mogelijkheid meer aan te zetten. Ik heb dit twee keer kunnen 'oplossen' door de...
13
13

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk24
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Defecte TV Philips 28PW8806/12R
Hallo, Ik heb een defecte TV Philips 28PW8806/12R, het geluid speelt prima maar het beeld is helemaal niet in orde. Je ziet een zwak blauwachtig beeld met strepen. Is dit een bekende fout? Wie heeft...
18
18

defecte versterker (of tuner?)
Hallo, Ik heb sinds een klein aantal jaren een stereoinstallatie in gebruik: versterker, tuner en cd-speler, (merk: NAD) samen met twee oude speakers van een vriend van mij. Ik maakte spaarzaam...
2
2

Hobbystem
Welke partij is het beste voor zendamateurs?
1
1

COM3994 afstandsbediening
Hallo, Ik heb een (Philips?) COM3994 afstandsbediening. Weet iemand of dit slechts een vervangende afstandsbediening of een programmeerbare/universele ab is? Ik heb er geen handleiding van namelijk....
2
2

Beetje OT, maar ik probeer het toch.
Hai, Om het audio van de FT-817 via het netwerk op afstand te kunnen beluisteren zoek ik een command line programma onder Linux waar ik audio van een audiodevice (/dev/audio1) mee kan streamen. Ik heb...
53
53

Siemens Logo 230 rc
Wie onder de lezers van deze nieuwsgroep is bedreven in het maken van een kl programma voor een siemens logo met 2 geprogrameerde ingangen en 2 uitgangen ,de kennis hiervan is na 12 jaar niet meer...
3
3

Philips 19" LCD monitor 190X6, hikkende voeding
Vrijdagmiddag wilde ik mijn PC aanzetten en weigerde 1 van de monitoren, de philips 190X6, op te starten. Hij ging even aan, blauw scherm met "philips" tekst in het midden en de led ging groen...
4
4

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk23
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Error messages in Ducth
Hello all I am working with a GreCon saw, which gives these errors: _ cellen nazien _ heropstarten (... restart, right?) What do they mean, especially the first one? My guess is, that the Dallas...
14
14

thomson tv geen sync meer en iiritant gepiep model 28WF45W chassis model 446/ICC20 EN
Deze breedbeeld tv met plattebuis (model 28WF45W chassis model 446/ICC20 EN) heeft geen sync meer, beeld loopt door in balken en meteen bij aanzetten hoor je al een bepaald gezoem maar kan het niet...
5
5

Alps mode switch
Hallo, Ik ben nog druk bezig met de renovatie van mijn Aiwa XD-S1100 DAT recorder. Vanavond bleek dat de mode switch niet goed vast zat. Vermoedelijk los getrild. Het tandwiel is wat verschoven en...
4
4

Antie-log potmeter .
Voor een projectje wil ik een 100k potmeter hebben met een antie-log karakteristiek. Fabrikanten van potmeters hebben die wel in hun leveringsprogramma zitten maar ik kan niemand vinden die ze...
9
9

JVC AV-28X4BU met ML2 chassis - opstartprobleem: half zwart beeld, half gestoord beeld
Geachte forumleden, Ik heb een JVC AV-28X4BU beeldbuis-TV met ML2 chassis (volgens info gevonden op het internet). Deze TV heeft in de eerste 10 minuten het fenomeen dat de onderste helft van het...
1
1