Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

computer + versterker + tv
hi, Waarschijnlijk een vaker gestelde vraag, maar het juiste antwoord cq de juiste tip heb ik nog niet kunnen vinden, dus wie weet... Tegenwoordig worden er steeds meer meer apparaten verkocht om...
6
6

YUV signaal - hoe zit dat?
Hallo, Ik ben al sinds enige tijd bezig om met behulp van internet (wikipedia), how stuff works, en niet in de laatste plaats jullie, iets proberen te begrijpen van televisietechniek. Dat lukt aardig...
10
10

accu auto
Ik heb voor mijn dochter een jeep op accu gekocht, het gaat over een 18 Watt hoog vermogen motor . 6Volt,10 Ah accu. Nou ben ik met dat ding aan het rijden, en stopt ie er met een 15 min mee. Mijn...
4
4

Philips TV (video) tuner VR2120
Wie heeft er nog ergens een (stoffige) handleiding liggen van deze tuner? Zie voor de tuner: weet waar ik hem kan downloaden? bij voorbaat veel dank!
2
2

Handleiding
Weet er iemand waar ik een handleiding kan vinden voor een draagbare telefoon? Heb al bij google gekeken maar vind niets. Philips Evalia TD5600/AH031P Groetjes Tommy.
2
2

Rail-to-rail opamp en spanning bufferen
Hallo mede-hobbyisten, Ik wou vragen (en doe dat bij deze ook) of iemand mij een typenummer kan geven van een rail-to-rail opamp die gebruikt kan worden als buffer voor een zeer traag reagerende...
5
5

portable dvd speler probleem
Hallo NG, Onze no-name portable dvd speler van 2 jaar oud laat een typisch gedrag zien: Bij starten van een DVD, en ook willekeurig tijdens het spelen schiet de laserunit naar de buitenkant van de DVD...

Welke analoge breedbeeld-tv kopen en waar?
Hallo, Ik heb een wat ongebruikeljke vraag: Wat voor gewone, analoge breedbeeld-tv kunnen jullie me aanraden om te kopen? En vanwege de slechte verkrijgbaarheid van die goeie ouderwetse tv's: waar te...
36
36

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk20
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

TV gaat steeds in protectie
Knutselvrienden Mijn Philips TV (25PT4503, chassis MD1.2E) gaat steeds weer in protectie. Na het vervangen van de lijntransistor werkt het toestel weer voor enkele weken. Verder zijn de blauwe...
6
6

Ipod start niet op
Hallo mede hobbyisten, ik heb hier een Ipod mini (4G) die niet wil opstarten. Na het apple logo geeft ie steevast aan om naar de ipod service site te surfen. Resetten helpt niet. Hoe zeker kan ik er...
2
2

hoe via satelliet alle publieke zenders van Europa ontvangen?
Hallo, Ik wil van kabel-tv en de gedwongen keuze tussen zenderpakketten die geen van alle geschikt voor mij zijn af. Vandaar dat ik aan satelliet-tv denk, waarmee je honderden zenders zou kunnen...
22
22

gps-antenne voor dvb-t ontvangst?
Hallo, 'k heb een odys DVD-speler met DVB-T ontvanger. Nu is er een probleempje met de antenne : in de connector is er een pinnetje afgebroken, waardoor de antenne niet meer werkt. Nu heb ik toevallig...
12
12

Re: Macro decoder (schema)
"Jozef" schreef in bericht news:JPT2i.182108$ Zelf bouwen is redelijk duur terwijl ze voor een paar tientjes in de winkel te koop zijn. Maar met google vind je vast wat je zoekt

GEZ: PC.DOC.ACCESS
Aangezien ik niet tevreden ben met het bij de Secutest geleverde pakket (Centix) ben ik op zoek naar Wie kan me helpen aan een versie waarbij ik iets meer dan de drie objecten van de demo in kwijt...