Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

LCD computerscherm met mogelijk probleem
Hoi Mijn nieuw medion LCD screen 22" vertoont een licht walmend verschijnsel, precies of er wordt onderaan wind in geblazen en het wervelt van beneden naar boven door het scherm, zowel in windows...
4
4

vijverklok
Avond! Is er iemand die me advies zou kunnen geven omtrent hoe het volgende te bouwen / programmeren: Iemand wil in een vijver een pompje aanbrengen dat analoog aan de acties van een oude...
5
5

Digitaal bandfilter met 2 monoflops
Ik heb ergens in een boekje, ik dacht een datasheetboek van elektuur, eens een schakeling zien staan van een digitaal bandfilter met twee monoflops bijv. cmos 4528. Helaas kan ik het niet meer vinden....
3
3

KTV Daewoo CP-830F lijntrafo stuk?
Hallo, Ik heb hier een Daewoo CP-830F-chassis met kennelijk een probleem in of rondom de lijntafo (1362.5022F): de voeding schiet na een seconde in overbelastingsmodus, en tijdens pogingen om te...
3
3

gevoeligheid tuner
Hallo, Ik heb hier een tuner (Pioneer F-P710L) die onderdeel uitmaakt van een minisetje. Tuner werkt perfect maar ik krijg maar op een paar stations met veel moeite stereo-ontvangst. Maar niet op...
5
5

JVC TV: groenig beeld
Hallo, Ik heb hier een JVC TV, de AV-28WFT1EPS. Hiervan is het beeld enigszins groen. De andere kleuren zijn er wel, maar als je op AV drukt en dan een SCART input selecteert (zonder iets aan te...
6
6

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk02
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

lcd scherm platleggen
Hooi.. Ik heb al diverse zoek pogingen gedaan met google.. Maar eigenlijk geen bevredigend antwoord gezien.. Mag je een hedendaagse lcd tv plat neer leggen voor vervoer o.i.d.? Ik zag wel dat het bij...
2
2

lcd links!
1
1

Tv schoonzoon
De tv van mijn schoonzoon doet het niet meer, hij geeft een effen rood beeld en van beneden naar boven een rode zigzaglijn, is hij dan nog te maken of is het voor die (gewone) tv niet meer de moeite...
4
4

Newbie vraag
Sorry voor het offtopic gehalte van deze vraag, maar is er ook een nieuwsgroep over KTV's, LCD's en Plasma's?
2
2

Finlux KTV
Hallo ik ben bezig met de rep. van een finlux type CT W 2827 ik de beeldbuisprint op de buis duw en de tv aanzet dan gaat deze na het opstarten weer terug in print van de buis af blijft de tv aan. Als...
2
2

probleem met universele afstandsbediening
Hallo, mijn universele afstandsbediening (merk Jumbo) werkt niet. Ik heb -precies volgens de handleiding- alle codes die bij mijn merk tv (Salora CT-2108T) horen geprobeerd, zonder resultaat. Ook met...
2
2

Probleem stoomapparaat
Hallo, Mijn buurvrouw die een schoonheidssalon runt heeft problemen met haar stoomapparaat. Het is een Phytovap model 1220 . Apparaat heeft al jaren goed gewerkt. Vorige week weigerde hij en toen...
2
2

FL4.17 Philips
Deze tv geeft alleen standby. Wanneer de tv word aangezet brand alleen het rode standby lampje. Deze knipperd ook als je de ab gebruikt. Standby voeding is 5 volt. De 141 volt valt direct uit bij het...
1
1