Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Gratis databoeken: MC68XXX en 80C51 serie
Gratis af te halen in Rotterdam of tegen verzendkosten op te sturen: 1. Motorola uP data manual, 1982. 680X en 680XX-serie 2. Philps 80C51 based 8-bit uC's, 1993. -Rene
5
5

harde schijf dvdrecorder
Is het mogelijk een nieuwe harde schijf in de dvdrecorder te doen als deze af is of kapot?
7
7

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk21
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Display verlichting
Hallo wie weet de waarde van het lampje dat achter de display zit van deze radio cassette speler. Het Type is Aristona TS 610/23 .BVD voor jullie reaktie. Grt Toon.
4
4

Kuro plasma`s pioneer
Ik vind dat deze plasma`s verdomd dicht bij de traditionele beeldbuis komen. Ik heb zelf sinds kort de PDP-4280XD en ben daar uiterst tevreden over. Zwartwaarde scherpte allemaal dik in orde. Wel een...
1
1

Neff vaatwasser storing
Ik heb hier een Neff vaatwasser type S6M22F deze loopt het programma af tot de draaiknop van de klok op plm.. tien voor half staat daar blijft de draaiknop dan staan en de machine blijft gewoon...
2
2

Schema gezocht a.u.b.
Hallo, Kan er mij iemand het schema bezorgen -of een link- ernaar van het volgende schema: Het gaat om een radio/versterker+cassette deck: Philips 70FR330/000 Met dank
3
3

Re: Als er verdedigingswapens zijn tegen verkeersradar waarom dan niet tegen de andere staatslijke technische inbreuken tegen burgerlijke vrijheden?
"Michael Laudahn eOppositon" wrote in news: De Schiphol-bende die vandaag is opgerold liep tegen de lamp vanwege het inzetten van ID-tag(GPS?) jammers, om te voorkomen dat gestolen goederen opgespoord...
2
2

Beeldbuis
Kan ik deze Beeldbuis Type A59EAK071X40 vervangen door Type A59EAK252X54 . Ik weet niet of dit mogelijk is en welke problemn er op kunnen treden. Grt Toon.
4
4

IC-R10 valt microseconde stil elke 3-sec wie weet oplossing of adres voor reparatie
Ik gebruik mijn Icom IC-R10 scanner op de boot speciaal voor het luisteren bij bruggen en sluizen of het weerbericht op de marifoon band. Nu is het de laatste tijd heel vervelend aan het worden dat...
4
4

power ic testen
hallo ik ben een tft monitor aan het nakijken. De voeding is kapot. Ik meet geen spanningen secundair. Ik verdenk het power ic, type KA5L0565R, heb datasheet van KA5L0365R schijnt hetzelfde te zijn...

Z/W tv,s
Omdat ik in het verleden veel adverteerde om oude tv,s te zoeken en te verzamelen heb ik er nu genoeg. Maar ik krijg nog steeds reacties uit het land om gratis oude tv,s weg te halen.Zijn er nog...
3
3

Multi-voltage voedingen
Tegenwoordig zie je vaak multi-voltage voeding (bijvoorbeeld van GSMs, opladers, laptop voedingen) welke voltages accepteren tussen de 90V en 250V, met 50-60 Hz. Hoe werken deze voedingen eigenlijk?...
8
8

STV2102/STV2110 in Grundig CUC6300
Beste mensen, Bij gebrek aan een STV2102 (PAL jungle) heb ik in een Grundig CUC6300 chassis een STV2110 (PAL/SECAM jungle) geplaatst. Je zou zeggen dat dit moet werken zolang je niet naar SECAM...

Datasheet UAA2085
Ik ben op zoek naar de datasheet van de UAA2085, een pagingontvanger. Iemand die me daaraan kan helpen? -Rene
5
5