Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Moet weg
Hallo, Ik moet kasten met de erfenis van jaren opruimen. In de aanbieding: - jaargangen elektuur 1985 tot 2004 (zonder de halfgeleidergidsen). - doos draadgewonden en gewone potmeters allerlei...
1
1

Waarmee boren jullie printjes?
Hallo! Ik was eens benieuwd waarmee de mensen die zelf printjes maken de gaatjes boren. Ik heb zelf zo'n proxxon machientje (op iets minder dan 18 volt, bij precies die spanning draait hij onbelast...
30
30

Experimenteerdozen elektro
Hallo, Voor mijn zoon (wordt 8 jaar) zoek ik een experimenteerdoos waarmee hij eenvoudige projecten kan maken. Ik denk hierbij aan een lampje dat aan/uit gaat, iets met een motortje, etc. Ik vond in...
11
11

Stereo amplifier
Al geruime tijd zoek ik naar het schema van hetvolgende toestel: Philips FR-70 Mini stereo amplifier en Tuner gedeelte. Na googlen kom ik er niet. Kan iemand mij helpen?
1
1

LCD-display met lagere resolutie dan videosignaal op de ingang
Hallo allemaal, Ik zit met een vraagje. Er bestaan lcd-monitortjes met een cvbs-ingang, als je zo'n draagbare dvd-speler met hoofdsteundisplays koopt dan zal zo'n display wel de juiste resolutie voor...
5
5

Gezocht: CTS256 (text 2 speech chip)
Hallo, Is er iemand die nog zo'n chipje (uit ca. 1980) heeft liggen? Ik wil er wat mee rommelen om te kijken of ik een hele oude schakeling aan de praat kan krijgen... Hoor het graag... George

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk24
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

informatieve website over reparatie van harde schijven (om zelf te doen)
5
5

Halen spaarlampen break-even?
Naar aanleiding van een discussie met een collega bij deze de vraag of spaarlampen eigenlijk wel energiezuiniger zijn dan gloeilampen. Een spaarlamp verbruikt voor dezelfde lichtopbrengst maar 20% van...
98
98

JVC KTV AV28CH1EUS
Hallo als ik deze ktv inschakel krijg ik alleen wit beeld , het geluid is ok. Wie weet wat het probleem kan zijn bij deze ktv. Grt Toon.
2
2

Re: EU: reparaties alleen bij merkdealer
"Anneke.A" wrote in news:4850e917$0$6030$ Wat daar goed aan is ontgaat mij ten ene male. Het betekent namelijk ook dat je met zo'n lor niet meer met goed fatsoen buiten de grenzen van de EU kunt...
8
8

Marktplaats. Alweer...
En jawel hoor. Herinneren jullie jullie nog de ludieke marktplaats-advertenties van twee jaar geleden (die ik trouwens bewaard heb? heeft de elektronicahoek weer gewijzigd! "Elektronica-componenten"...
19
19

ULN2003
Hoi allemaal, Hoort een ULN2003 uitgang terug te vallen tot echt 0V of kan dat ook ca. 1V zijn? Dirk
6
6

Afstandbediening Philips 28PT910A/01
Ben op zoek naar vervanging voor deze afstandbediening en kom in diverse web-shops (die naar het zich laat aanzien allemaal zoeken in dezelfde catalogus) uit op een COM3261. Is dat een betrouwbare...
4
4

Foutzoeken UPC
Beste electronici Heb hier een UPS staan van het merk APC. volgens de opschrift op een van de printen uit 2001. De accu is uiteraard leeg. Volgens de handleiding zou hij bij het opstarten een zelftest...
7
7