Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

LCD Medion laptop, witte vlek
Hoi, Natuurlijk is hij buiten garantie. Het LCD display van mijn Medion (Aldi) laptop geeft een probleem dat hij al eens eerder had maar waarvoor hij binnen garantie gerepareerd is. Van onderaf komen...
2
2

weblog
kijk ook eens op mijn weblog over voornamelijk tft/lcd reparatie!
2
2

Voltmeter voor voeding
Ik ben in het bezit van een z.g. regelbare laboratoriumvoeding van Velleman type PS613 Deze is voorzien van een lcd ampèremeter en een lcd voltmeter. Nu is de voltmeter niet meer af te lezen, door...
8
8

oud probleem met dvd-recorder Panasonic DMR-EH55
Hallo, Ik heb een probleem met mijn dvd-recorder, een Panasonic DMR-EH55. Dit probleem heb ik al zo ongeveer vanaf de aanschafdatum maar het deed zich voorheen niet zo vaak gelden en ik leefde ermee....
13
13

DVD's en schrijfsnelheid
Hoi mede-elektronici, Op DVD's (+R) van de Aldi staat dat ze uisluitend geschikt zijn voor een 8x schrijfsnelheid. Is dit zo? Kan dit niet op lagere snelheid? En wat zou de reden dan wel kunnen zijn?...
8
8

interval schakeling mbv 2 opkomvertraagde tijdrelais
Hallo ik wil een intervalschakeling maken voor een pomp die ieder half uur ongeveer een minuut het moet doen.(230V) Ik heb 2 timers beide opkomvertragend kan ik bovenstaande realiseren hiermee? Ik kan...
14
14

Vriezer werkt, koelkast niet meer
Ik heb n oude Bosch koelkast met vriezer. De vriezer werkt, de koelkast echter niet mee. Waar zou dat aan kunnen liggen? Defecte thermostaat?
2
2

Kortegolf ontvangst
Wat is de beste methode om kortegolfontvangst te verbeteren? De context is de camping met een simpel kg ontvangertje zonder externe antenne ingang. Zelf zat ik eraan te denken om de antenne te...
6
6

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk25
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Philips FA930
Ik heb een Philips FA930 met een CD920 cd speler staan, welke ik met een digitale coaxiale kabel heb verbonden (FA930 --> CD digital in). Wanneer ik echter een cd wil afspelen wordt er geen geluid...
5
5

Hoe zou ik het moeten aanpakken...
Hoe zou ik hetvolgende kunnen aanpakken. Ik zou een soort (stereo) audio analyzer maken met led's. Ik had gedacht aan een 10-tal banden tussen de 63Hz en 16Khz. met 10 à 15 led's per frequentie band,...
15
15

LCD Televisie van Philips type PH 26 PF 4310 BB LCD
LCD Televisie van Philips type PH 26 PF 4310 BB LCD ontvangt een anoloog cai-signaal van casema en alleen ned 1 2 3 en RTL 4 479,45-527,25 mhz)zijn nog in te stellen. Zowel automatisch als handmatig...
1
1

Re: hoe doe ik dat.
6
6

Philips 32PW5407/21
Ik ben in het bezit van een defecte Philips breedbeeld TV 32PW5407/21 en zou die graag herstellen. Het probleem is dat het beeld vanaf het opstarten horizontaal in delen overlapt met een licht fluiten...
4
4

Moet weg
Hallo, Ik moet kasten met de erfenis van jaren opruimen. In de aanbieding: - jaargangen elektuur 1985 tot 2004 (zonder de halfgeleidergidsen). - doos draadgewonden en gewone potmeters allerlei...
1
1