Zyxel omni.net plus

Hej gruppe

Jeg har fundet min gamle ISDN TA, men mangler min strømforsyning. Er der
nogle der kan hjælpe mig med hvad spænding og strøm, strømforsyningen skal
leverer?

Underligt det ikke er påtrykt.

Mvh Søren Rasmussen.

Re: Zyxel omni.net plus
Alle de adaptorer jeg har set på ældre Zyxel udstyr har været 12V, så hvis
du kan få fat på en 12V/600-800mA DC så er det nok ikke helt ved siden af.

/ Hans

Re: Zyxel omni.net plus

Jeg har haft problemet med et gammelt modem. Jeg åbnede kassen og kiggede:
Sidder der 4 dioder lige ved stikket, kan den bruge en AC eller en DC
adapter efter frit valg. Så undersøger man om der sidder en 7805 regulator.
Hvis ikke der er andre baner på printet mellem diodebroen/stikket/indgangs
kondensatoren, kan den køre på alle spændinger fra 9V og op. Hvor høj
spænding afhænger at kondensatoren i indgangen og kølingen af 7805. Så en
12V adapter var et passende valg i mit tilfælde. HUSK: undersøg lige om det
skulle være et af de sjældne tilfælde, hvor interlederen i stikket er den
negative pol.

Bo //

Re: Zyxel omni.net plus

På min strømforsyning står der:  18Vac 1000mA 18VA

Lidt af en spøjs spænding når man tænker over det.

EH

Re: Zyxel omni.net plus
On Fri, 5 Dec 2003 16:45:46 +0100, "Jens Rasmussen"

18 Volt AC 1000 mA står det på min strømforsyning
till Zyxel omni.net plus
Det fungerar även med DC in utan problem.
Här är en bild
http://w1.857.telia.com/~u85704001/zyxel/stromf.png

Site Timeline