Yesss - Den bliver ikke varm og slukker min B&O

Kære venner
Den er hjemme og tak for de gode råd. Det var pot.meteret til
tomgangsstrømmen i den ene kanal, der bare lige skulle drejes meget, meget
lidt, således at spændingsfaldet over de store grå modstande faldt fra 100
mV (og herefter før steg yderligere til den slukkede= fejlen) til ca. 3,5
mV, hvor den blev stabil.

Rune skev den 10/7:
helt
ok. Nu bliver kølepladerne på bagsiden meget varme i løbet af ca. 5 min,
herefter ser det ud til at den selv slukker. Den slukker i hvert fald, men
jeg kan tænde den igen i ca. 1 min., så slukker den.

Jeg har ikke nogen service manual på den, men går ud fra at den er termisk
sikret. Gad vide hvad der er i vejen? - og hvordan finder jeg lige ud af
det. Forslag modtages med tak.<

Re: Yesss - Den bliver ikke varm og slukker min B&O

Fedt at den virker nu :o)

Nu skifter du vel de potmetre ?,  for de svigter helt sikkert meget snart
igen.

Brian Østergård

Re: Yesss - Den bliver ikke varm og slukker min B&O

Ja, det skal jeg nok. Udgangsmodulet er nemt at tage op og sætte nye
pot.metre i - i begge kanaler ik'.
med venlig hilsen og tak for hjælpen.
Rune

Site Timeline