xr2206 functiongenerator

Er der nogle der har et godt diagram til den chip.
Har set på en MAX038 men har ikke brug for de 20 MHz.
1 MHz er nok for mig. Desuden koster MAX038 det samme som 10 stk XR2206. Det
ser ud til at EXAR her fjernet applicationsnoten om den.

Benny

Re: xr2206 functiongenerator

God og god 2206 e ikke ligefrem særligt god, men en gang i tidernes
godmorgen havde et elektronikblad en serie, hvor der blev bygget en
toneggenerator med 2206. Jeg har både generatoren og artiklerne, så jeg
kan måske lokkes til at lave en scanning i morgen.........

Re: xr2206 functiongenerator

Det

-

Hej Klaus.

Hvis du sidder inde ved modelbanen som der står her over så går jeg næsten
forbi din dør hver dag, når jeg skal med IC3 toget. Har du en fotokopi så
kan jeg kigge ind.

Benny

Re: xr2206 functiongenerator

Send mig en mail....

Re: xr2206 functiongenerator

næsten

Hm.. Skal arbejde over hele ugen så butikken er nok lukket når jeg tager
hjem ved halv seks tiden.

Benny

PS. Nej jeg er ikke så klog at jeg kan finde din mail adr.

Re: xr2206 functiongenerator

Nej, der er den ikke åben......
Se åbningstider på modelbanens hjemmeside

Damn - den er ellers til at finde på diverse hjemmesider jeg linker til
i min signatur......

Men ellers er den moppe(at)post6.tele.dk

Klaus (der glemte at få tegninger med på arbejde til scanning i dag)
Re: xr2206 functiongenerator
On Mon, 19 Sep 2005 15:45:51 +0200, "Benny Hojvaelde"

http://alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/80496/EXAR/XR2206.html

Re: xr2206 functiongenerator
Hej Benny

Hvis du er intereseret i et print med denne konstruktion, naturligvis
med alle komponenterne. Så har jeg et du må få, bare send mail.

http://www.armory.com/~rstevew/Public/SoundSynth/FunctGens/HighSpeedFunctGen.htm

Mvh Max

Re: xr2206 functiongenerator
Hej Max!
Har du flere print til 038..
Vil jeg gerne købe et . event. sæt ved dig ?
Mvh Chr.
http://www.armory.com/~rstevew/Public/SoundSynth/FunctGens/HighSpeedFunctGen.htm

Re: xr2206 functiongenerator
Hej Chr.

Send mig en mail, fjern invalid fra min adresse.

Mvh Max

Re: xr2206 functiongenerator
Hej Max!
Er der en fejl på din mailadresse, Har prøvet adskillige gange men den
bliver afvist .
Mvh Chr.

Re: xr2206 functiongenerator
Hej Chr

Som jeg skrev, så fjern .invalid fra min mailadresse.

Altså max_jens (at) post9.tele.dk

Mvh Max

Re: xr2206 functiongenerator
Hej Max!