XR2206. - Page 2

Re: XR2206.
Hej Bo Bjerre

Nu var konstruktionerene i Ny Elektronik jo heller ikke altid
af de bedste og rettelserne var talrige. Derimod havde Populær
Elektronik et godt samarbejde med det tyske ELV, det gav
gode velfungerende konstruktioner. ELV lavede forøvrigt
indtil for et par år siden en funktionsgenerator baseret på XR2206.

http://www.sandcastle.dk/artikler/Funktionsgenerator%20MG%207000.pdf

Den var en lidt ændret udgave af en de lavede for mange år siden
som også har været i Populær Elektronik.

Og de har også lavet en baseret på MAX038, med den kreds
er desværre udgået fra Maxim.

Max

OT
Hej Klaus D. Mikkelsen

Lige lidt OT, men har du læst artiklen om dig og Siemens
S7-1200 styringen i SiemensNyt december 2010?

Hvis ikke vil jeg sende den i morgen med POST DK.
Adressen er vel:
Modelbane Europa
Hadsten Centeret
Østergade 9 - 8370 Hadsten

Ellers mailer du bare en anden til snipped-for-privacy@siemens.com

Mvh, Leif
Møllekonstruktør i Brande på 16. år

Re: OT

Jeg har set udkastet, men ike det endelige blad.

Det må du meget gerne. Bare til modelbanen....

Re: OT

Hmmm... Er det ikke noget, siemens lægger online, så vi andre kan kigge
med ???

-ellers gerne en kopi til mig også.

Bo //

Re: OT

Den kom i sidste uge - takker :-)

Re: OT

Velbekomme - interresant stof
Håber jeg kommer forbi en dag.........

Mvh, Leif

Re: OT

Så må du sige til på forhånd.

Anyhow, du er nok klog nok til at finde frem til min private
mailadresse :-)

Re: OT

Hmm, det er ikke sikkert.
Den med gulvskrubberen kom retur som fejladresse.......

Mvh, Leif

Re: OT

Kan du se linket herunder til min hjemmeside?
Nederst på siden er min adresse.....

Men den æder næppe 9Mbyte+overhead, da det er en TDC konto....

Re: OT

Jep.
Så klog er jeg;-)

Men fik at vide den ikke var gyldig..........

Checker lige stavemåden igen .
Laver en mindre skan i morgen, så ser vi.

Mvh, Leif

Re: XR2206.

http://www.eleccircuit.com/xr2206-function-generator /