Wirsbo Genius trådløs varmestyring

Er der nogen i denne NG, der har en ide:

Jeg har en Wirsbo Genius trådløs varmestyring til
min gulvvarme.

Jeg har luret betjeningsenheden, og Shift funktionen,
og kan programmere de funktioner der er tilgængelige
i betjeningsenheden.

Problemet opstår, når jeg vil tilføje en rumtermostat på
kanal 8, der i øjeblikket er slettet.

Ifølge manualen skal betjeningsenheden gå i Mode:
"Installation:
Vælg kanal"
når rumtermostaten og betjeningsenheden kobles sammen
med det medfølgende modemkabel.
Herefter skal betjeningsenheden vise den første ledige kanal.
Rumtermostaten kan så registreres på den pågældende kanal
ved at trykke ok på betjeningsenheden.

Betjeningsenheden går imidlertil ikke i ovennævnte "mode".
Jeg har prøvet at afbryde kortvarigt for strømmen til
betjeningsenheden, for evnt reset, det har ikke hjulpet.

Batterierne i rumtermostaten er nye, og kontrolfunktionen
i rumtermostaten (blinkende rød diode) virker også.

Jeg har også prøvet med andre tilsvarende termostater,
stadig uden at komme i "installations mode"

Nogen, der har et tip?

m.v.h.

jan t

Re: Wirsbo Genius trådløs varmestyring
Hej Jan

Jeg kan se dit spC3%B8rgsmC3%A5l er meget gammelt, men jeg stC3%A5r lige=
 nu med nC3%B8jagtig det samme problem. Derfor vil jeg blive glad hvis du =
vil fortC3%A6lle om du fandt en lC3%B8sning?

Mvh
BjC3%B8rn Aaholm

BF%BDldende kanal