Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

Hej, mE5%ske sidder der et geni herinde som har arbejdet med denne
aldrende men dog gode wireless stykke hardware? Jeg har nogle stykker
og vil bruge den til et lukket trE5%dlF8%st teknik netvE6%rk men kan
desvE6%rre ikke
resette den... Jeg har googlet flere lF8%sninger men den ultimative
hardware reset er ikke lykkedes og jeg har naturligvis ikke admin
password :-(

Jeg har dog E5%bnet enB4% ved at kortslutte med en skruetrE6%kker pE5%
printet, fik E5%bentbart slettet flashen men har ogsE5% brE6%ndt enB4% AP a=
pE5% denne mE5%de (surprice)

HE5%ber der er svar :-)

Hilsen Jan...

PS: der er etB4%stykke AP i belF8%nning til den som kommer med
lF8%sningen :-)

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

On the RS232 port connect pins 2 and 3 as shown in the picture and
switch the AP on for about 15 seconds. Switch off, disconnect the pins
and switch on again. It should boot into factory default inclusive login
and password.

Mon det ku være løsningen?

mvh Erik

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

Hmm... hvad viser den tegning som der henvises til? Synes ikk at jeg
har kunne finde noget i den 300 sider store manual... Har arbejdet med
rigtig mange trE5%dlF8%se router igennem tiden men aldrig enB4%som den
her!!!!!

Mvh Jan

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

den viser bare at du skal kortslutte ben to og tre lol, for dem der ikke
ved hvad er db9 stik er( sorry tegningen kræver medlemskab af en gruppe
jeg ik er medlem af)

nej det står ikke i manualen, synes bare du fortjente manualen osse.

mvh Erik

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

manualen her:

http://www.guardit.cn/UploadFiles/symbol_ap4131_engmanual.pdf

Erik

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

lad mig vide om det virkede, det er fra firmaets interne papirer.

mvh Erik

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

Hej Erik...

Det virkede sgu, password bliver resettet til "Symbol" og der er
E5%bent... Der er et stk AP til dig hvis du har lyst :-)

Mange tak for hjE6%lpen

MvH

Jan...

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

det kigger vi da lige på jan.

Ellers ka det være du ka hjælpe med noget andet.

Erik

Re: Wireles Symbol Spectrum24 AP4131

Ja, det skal vi nok finde ud af :-)

Site Timeline